Kæreste lækker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Karo

På fredag har Martin og jeg jo været forlovet i 11 år og i den anledning har jeg (som før fortalt) fået sviger mekaniken til at passe børnene, så Martin oh jeg kan tage ud og spise og hygge sammen.

I den anledning har jeg invisteret i en ny kjole og et par nye sko så jeg kan komme til at se lidt kæreste lækker ud og ikke så amme kedelig.

Jeg fandt foresten ikke armbåndet, så jeg har i stedet købt en parafume til ham.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

msax

du bliver da total smækker lækker...

rigtig god kæreste aften.

Brian og jeg har lige været på kæreste weekend - det kan kun anbefales at have en friaften en gang i mellem. Det var så lækkert kun at være to for en stund.

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

På fredag har Martin og jeg jo været forlovet i 11 år og i den anledning har jeg (som før fortalt) fået sviger mekaniken til at passe børnene, så Martin oh jeg kan tage ud og spise og hygge sammen.

I den anledning har jeg invisteret i en ny kjole og et par nye sko så jeg kan komme til at se lidt kæreste lækker ud og ikke så amme kedelig.

Jeg fandt foresten ikke armbåndet, så jeg har i stedet købt en parafume til ham.

fårk hvor bliver du lækker Katja;0)

der er bare heller intet bedre, nu hvor du har tabt dig osv.... så har man også mere lyst til at springe i en ny kjole;0)

Anmeld

13. juli 2010

Skouboe

Vi vil se billeder

Anmeld

13. juli 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Vi vil se billeder

Det tænkte jeg også lige på!!! Ja du bliver da mega flot!!! Det kommer til at gøre lykke!

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WAUW - mums du bliver lækker!!! Rigtig hot!!! Han bliver da ellevild

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Du bliver stabg-lækker Katja! *fløjt* looking gooood

Håber I får en dejlig aften!!

Anmeld

14. juli 2010

lion

Karo skriver:

Hvor bliver du bare super lækker.

Vil gerne se billeder af dig og kæresten.

Anmeld

14. juli 2010

Karo

Hi, hi

Jeg skal nok få svigermor til at tage et billede, så i kan se

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

ja husk lige et billed håber i får en skøn dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.