De er ømme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

grinny

.. Mine brystvorter. Det svier bare bh'en lige får ramt dem. Skal måske eller måske ikke have min mens om 2 dage, men har ALDRIG haft ømme brystvorter før. Og det er ikke hele brystet der er ømt, nej kun brystvorterne.

Kan ikke helt lade være med at tænke på om det måske kan være et tegn, på en lille spire, håber da i hvert fald.

Er der andre der har haft ømme brystvorter hvor det ikke var hele brystet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Dansker I Holland

grinny skriver:

.. Mine brystvorter. Det svier bare bh'en lige får ramt dem. Skal måske eller måske ikke have min mens om 2 dage, men har ALDRIG haft ømme brystvorter før. Og det er ikke hele brystet der er ømt, nej kun brystvorterne.

Kan ikke helt lade være med at tænke på om det måske kan være et tegn, på en lille spire, håber da i hvert fald.

Er der andre der har haft ømme brystvorter hvor det ikke var hele brystet?

Ja det har jeg prøvet og det var osse et tegn Men har du haft andre tegn på graviditet da ? Eller er det det eneste? Fordi det kan jo godt ændre sig for hver gang man skal have sin mens..

Knus

Anmeld

13. juli 2010

grinny

NR3ønskebarn skriver:

Ja det har jeg prøvet og det var osse et tegn Men har du haft andre tegn på graviditet da ? Eller er det det eneste? Fordi det kan jo godt ændre sig for hver gang man skal have sin mens..

Knus

Jeg har haft en meget underlig følelser i maven, men ellers ingen ting.

Ved det kan ændre sig fra mens til mens, men synes det var underligt da jeg aldrig nogensinde har oplevet det før.

Anmeld

13. juli 2010

Dansker I Holland

grinny skriver:

Jeg har haft en meget underlig følelser i maven, men ellers ingen ting.

Ved det kan ændre sig fra mens til mens, men synes det var underligt da jeg aldrig nogensinde har oplevet det før.

Det kan jeg godt forstå, men forsøg i hvert fald ikke at tænke for meget over det da kroppen godt kan bilde en noget en som ikke er sandt. Jeg ville vente til jeg var gået over tid i mens for at være på den sikre side

Anmeld

13. juli 2010

grinny

NR3ønskebarn skriver:

Det kan jeg godt forstå, men forsøg i hvert fald ikke at tænke for meget over det da kroppen godt kan bilde en noget en som ikke er sandt. Jeg ville vente til jeg var gået over tid i mens for at være på den sikre side

Det gør jeg også, men der er jo også kun 2 dage til, så det burde ikke være så svært, hehe

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kunne bestemt godt være et tegn på graviditet

Du kan tro jeg krydser for det lige præcis er det, og ikke bare kroppen der driller

tester du om 2 dage eller venter du længere?

Anmeld

13. juli 2010

grinny

Caroline86 skriver:

Kunne bestemt godt være et tegn på graviditet

Du kan tro jeg krydser for det lige præcis er det, og ikke bare kroppen der driller

tester du om 2 dage eller venter du længere?

Altså min mens kommer altid d. 15, men det kan godt være jeg lige skulle strække den til d. 16 hvis det altså ikke er kommet d. 15, hehe

Anmeld

13. juli 2010

Ann.

Tag en test

Anmeld

13. juli 2010

line melias mor

fingre for der er en lille bebs i din mave

Anmeld

13. juli 2010

piadas

Jeg ville tage en test med det samme! Jeg ville slet ikke kunne vente!!

Jeg ved godt, at der er en risiko for at du får en negativ test, og du så alligevel er gravid, men blot har testet for tidligt, men jeg ville gøre det alligevel!

fingre for en lille spire til dig!

Knus Pia 11+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.