Meget livligt foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.895 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

NGE

Der findes sikkert ingen regler for, hvor meget aktivitet et foster skal udvise - men jeg er godt nok blevet overrasket over det høje aktivitetsniveau derinde. Er 23 uger nu - og har kunnet mærke den i 5 uger ca.

Det er jævnt hen det meste af dagen igennem, at jeg bliver bokset rundt i - og bestemt ikke på den stille måde. Om natten tror jeg den er mere stille, ud over selvfølgelig hvis jeg vender mig i sengen, så skal der lige justeres.

Er jeres også sådan?

MH Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

oo

jep, min er også en ballerinakrabat der bare aaaaaaaldrig har plads nok men det er dejligt - endnu. jeg kunne godt forestille mig, at det kan komme til at gøre ondt når den blir rigtig fuldfed!

jeg har mærket min hver dag siden jeg var 14+6 undtagen to dage, så det har været livligt og superdejligt  og nu kan man jo både mærke kæmpekaratespark OG møfferi udenpå maven, så Søren kan være rigtig meget med.

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

Det er bare så skønt, at mærke de dejlige puf og mas hele tiden.

Jeg er selv i uge 36 og har mærket aktivitet siden uge 18 og skal lige siges at vores lille prinsesse bestemt hellere ikke er en af dem der sover dagen væk

Du skal derfor kun være glad for du har en aktiv lille guldklump og bare nyde tiden, da den pludselig flyver af sted

Anmeld

13. juli 2010

Daisy

Hehe ja det er dejligt. Jeg har en der åbenbert ikke kan få plads nok, så der bliver banket og strukket ( det ku' jo være det hjalp ) Er i uge 36 så der er ikke meget plads. Maven minder mest noget fra en alien film som den bliver deform og 'vælter rundt'

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hihi.. Det lyder lidt ligesom min lille Laura

Hun er så ikke blevet mindre livlig efter hun er kommet ud

Anmeld

13. juli 2010

NGE

Caroline86 skriver:

hihi.. Det lyder lidt ligesom min lille Laura

Hun er så ikke blevet mindre livlig efter hun er kommet ud

ARGH! Hvis det er et forvarsel om aktiviteten efter fødsel, så håber jeg altså den bliver meget mere rolig i en ruf! Har bestilt et meget sovende, meget stille barn

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
NGE skriver:

ARGH! Hvis det er et forvarsel om aktiviteten efter fødsel, så håber jeg altså den bliver meget mere rolig i en ruf! Har bestilt et meget sovende, meget stille barn

Laura er det gladeste, kærligste, dejligste, dygtigste barn

Hun er livlig når hun er vågen, og er 2 måneder længere fremme i motorisk og sproglig udvikling end hun "burde".. Men hun har aldrig været vågen mere end 2 gange om natten, for det meste kun én, og hun sover en del igennem nu.. hun bliver 5 mdr på søndag

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

Daisy skriver:

Hehe ja det er dejligt. Jeg har en der åbenbert ikke kan få plads nok, så der bliver banket og strukket ( det ku' jo være det hjalp ) Er i uge 36 så der er ikke meget plads. Maven minder mest noget fra en alien film som den bliver deform og 'vælter rundt'

Ha, ha... kan kun nikke genkende til den deforme mave. Det er sjovt at se hvordan den pludselig kan ændre form, når de møffes rundt derinde

Anmeld

13. juli 2010

Daisy

Tanja84 skriver:

Ha, ha... kan kun nikke genkende til den deforme mave. Det er sjovt at se hvordan den pludselig kan ændre form, når de møffes rundt derinde

Ja helt vildt, og her i morges har der været fest så det batter Hjalp lidt da storesøster på 5 sang en lille sang for den, så blev der ro

Anmeld

13. juli 2010

Mikkel's mor <3

så snyd  jeg er 18+1 og har intet mærket til den lille endnu. men man kan heller ikke rigtig se det endnu, mon ikke det hænger sammen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.