scanning og måske vending imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

msax

"møgunge" - ved godt det er tarveligt at kalde baby grimme ting, men nu hvor den ikke kan finde ud af hvordan den vil vende og jordmoderen heller ikke ved det, så gør den sin mor lettere (MEGET) fortvivlet... så tildels er det berettiget.

Jeg var til jordmoder idag, og hun bedst lokaliserer hjertelyd under min navle (tegn på at baby vender med hovedet ned) men da hun mærkede på maven syntes hun at det var hovedet det vendte opad... Så jeg skal til scanning imorgen for at vi kan finde ud af hvordan den vender, og vender den i rent UK (underkropsstilling) vil de prøve at vende den.

Jeg er faktisk skide bange og meget nervøs for hvad de siger til mig. Jeg vil bare helst have lov til at føde stille og roligt herhjemme og slippe for alt det der hospitals elektronik som ikke virker efter hensigten alligevel.

Så kryds fingre for at jeg har en flink baby i maven der bare er en drillepind der vender hovedet nedad og bare har en spids rumpe man kan "spille bold med".

SMIL (omend et lidt nervøst smil) fra Mette 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ihh, Mette, du kan tro jeg krydser!!

Har jo selv været hele vende-møllen igennem så jeg ved hvor frustrerende det er...

Jeg satser på at den lille bebs ligger med hovedet dybt begravet i bækkenet og slet ikke behøver forsøgt vendt Laura havde også hoved i begge ender, så det kan sagtens være en rumpenisse selvom det føles som et hoved oppe i toppen

Pøj pøj i morgen!

Anmeld

13. juli 2010

pussepige

Da jeg ventede Tobias vendte han med numsen ned af 14 dage før termin samme sag  som jm fandt ud af det blev jeg sendt til scanning på fødegangen og ganske rigtig vente han jo ikke lige som han skulle.. Så de gik i gang med at prøve at vende ham lidt ubehageligt men de fik ham vendt og han blev liggende sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.