Slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

MMR

Jeg har fået en slynge som jeg har ønskede mig.. MENNNNNNNNNNN  jeg kan "SG" ikk finde ud af den

Det ser så let ud på videoen.. vupti så lægger barnet nede .. Men jeg prøvet flere gange igår.. Urtoligt at Mathilde gik med til det..

Tænke lidt over om jeg måske er for lille altsår i højden til at bruge en slynge eller om jeg bare er.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Lullaby

Er det en ringslynge?

Anmeld

13. juli 2010

Bayze

MMR skriver:

Jeg har fået en slynge som jeg har ønskede mig.. MENNNNNNNNNNN  jeg kan "SG" ikk finde ud af den

Det ser så let ud på videoen.. vupti så lægger barnet nede .. Men jeg prøvet flere gange igår.. Urtoligt at Mathilde gik med til det..

Tænke lidt over om jeg måske er for lille altsår i højden til at bruge en slynge eller om jeg bare er.......

Jeg fatter heller ikke at bruge min, den ligger fuldstændig urørt hen, super ærgeligt!. Jeg er dog 175 høj, så der røg den teori. Min egen teori er at min dreng er for stor, men ifølge slyngekyndige holder den vist heller ikke. Skal have min solgt og har nu i stedet købt en bæresele, det går meget bedre

Anmeld

13. juli 2010

MMR

Lullaby skriver:

Er det en ringslynge?

det er en Slingy..

Anmeld

13. juli 2010

Lullaby

MMR skriver:

det er en Slingy..

Ved du hvad, den ligner min ringslynge. Jeg kunne heller ikke få barnet ned, prøv at skrive inde på slyngebarn.dk. De kommer gerne ud og viser dig hvordan du bruger den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.