Hvor pussigt. Min søster ringede til mig i går, fordi vi har en bekendt som vidst er gravid. Inden da havde min mor fortalt de skulle giftes på lørdag, men det var tys tys, fordi hendes eller hans forældre ikke skal vide noget.
Hun er 26, ved ikke hvor gammel kæresten er. Men de fandt sammen i Februar, Marts. Flyttede sammen hurtigt efter, og skal nu giftes, og venter muligvis barn (det er ikke blevet bekræftet)
De var så smarte i går da min søster var på besøg at komme med små stikpiller om en evt graviditet, og ja, måske ret så dumt når jeg nu er gravid, og min søster kender "signalerne" så må søster kunne godt ligge 2 og 2 sammen. Men hendes forældre forstod ikke noget...
Men for at komme frem til det jeg vil, så er min søster også meget skeptisk, og syntes at det går alt for hurtigt, og ja, jeg vil give hende ret. MEN det er vores bekendt/venindes valg, og hun er glad sammen med sin kæreste. Går det i stykker senere, jamen så er det det, og så har hun prøvet det. Jeg er glad på hendes vejne, hun har løsrevet sig fra sine forældre, og fået et liv selv. Så vær glad for hun er glad, og det burde den anden veninde også være, om det så er tidligt eller ej.
Anmeld