Hvorfor er i oppe nu? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

FrkLarsen

Hej kvinder  

Hvorfor er i oppe nu, er jeres børn helt umulige i denne varme eller er det varmen som genere jer?  

Jeg har lige haft besøg af lægevagten, og fik da lige konstateret astma så skal skynde mig på apoteket når de åbner så jeg kan få min skønheds søvn! (har sovet 6 timer på de sidste 2 døgn pga hoste)  

Kamilla 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Valle81

God morgen:0)

jeg er oppe da manden stod op og skulle på arbejde, og Anton ( 3 mdr) vågnede for at få sin morgenflaske efter at have sovet fra 2000 til 0530:0)

Nu er manden kørt og Anton sover igen  - og så nyder jeg stilheden inden Anton og min datter Asta ( 6 år) vågner og er klar på ballade:0)

Det var da øv med astma, lyder bestemt ikke rart Rigtig god bedring:0)

Anmeld

13. juli 2010

FrkLarsen

Valle81 skriver:

God morgen:0)

jeg er oppe da manden stod op og skulle på arbejde, og Anton ( 3 mdr) vågnede for at få sin morgenflaske efter at have sovet fra 2000 til 0530:0)

Nu er manden kørt og Anton sover igen  - og så nyder jeg stilheden inden Anton og min datter Asta ( 6 år) vågner og er klar på ballade:0)

Det var da øv med astma, lyder bestemt ikke rart Rigtig god bedring:0)

Mange tak  

Ih hvor dejligt at børnene kan sove i den her varme, og så endda så længe  

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

FrkLarsen skriver:

Mange tak  

Ih hvor dejligt at børnene kan sove i den her varme, og så endda så længe  

Ja det er dejligt - har børn med stort sovehjerte:0) Når de sover så sover de:0)

Anmeld

13. juli 2010

A.

godmorgen.

min dreng synes at det er sjovt at vågne kl 04 gaaab

Anmeld

13. juli 2010

Diana...

Godmorgen. Her står vi op kl 5 hver morgen. Manden skal på arbejde og Lucas i DP så jeg står op og hygger med dem. 

Ej det var da ikke så godt med det astma. Rigtig god bedring og håber du får sovet lidt bedre i nat. 

Knus

Anmeld

13. juli 2010

Lone Jakobsen

her var Rasmus frisk kl 5,30. desværre vækkede han både Isac og Elian. så jeg har 3 drenge der er vågne allerede. vi har ferie, så det ku da være skønt hvis de havde sovet lidt længere gaaab

Anmeld

13. juli 2010

Sujan

Jeg er oppe pga. noget så kedeligt som at jeg skal på arbejde og fik mig gjort færdig før tid... Så har lige 10 min. inden jeg skal med bussen

Anmeld

13. juli 2010

LotteN

jeg er nu ikke stået så tidligt op som jeg andre. men mit vækkeur var sat til kl 7.30 da jeg skal ud og løbe her kl 8.30 - en lille tur på 14 km og så i ferien

God dag til jer alle

Anmeld

13. juli 2010

Halbschön

Tjaaaah - har en søn der vil op kl 6! ;o) Med et KÆMPE aktivitetsniveau lige fra morgenstunden, så det kræver sin mor at underholde ham lige når man vågner ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.