Skal i lige se min dejlige dreng <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

CarinaSB

Syntes da lige i skulle se min dejlige lille dreng .. Eller lille er han ikk mere .. Om 2½ uge bliver han sq 1 år ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Dansker I Holland

CarinaSD skriver:

Syntes da lige i skulle se min dejlige lille dreng .. Eller lille er han ikk mere .. Om 2½ uge bliver han sq 1 år ...

Ej hvor er han da bare nuser Man bliver jo i helt godt humør når man ser et barn smile sådan hehe... Dejlig dreng du har dig der søde

Anmeld

12. juli 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Ej hvor er han da bare nuser Man bliver jo i helt godt humør når man ser et barn smile sådan hehe... Dejlig dreng du har dig der søde

Jaaa .. man begynder selv at smile .. taaak søde 

Anmeld

12. juli 2010

JasminsMoar

nuuurh hvor er han kær

Anmeld

12. juli 2010

CarinaSB

JasminsMoar skriver:

nuuurh hvor er han kær

Taaak

Anmeld

12. juli 2010

Dansker I Holland

CarinaSD skriver:

Jaaa .. man begynder selv at smile .. taaak søde 

Selv taaak søde Hihi.. Det er sq skønt med unger som er glade og smiler

Anmeld

12. juli 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Selv taaak søde Hihi.. Det er sq skønt med unger som er glade og smiler

Ja det er det .. det er bare en skam at Noah ikk lever op til det idag .. han har bare været sur hele dagen .. vi skal bare kigge på ham eller sige noget til ham så begynder han at skrige helt hysterisk

Anmeld

12. juli 2010

Dansker I Holland

CarinaSD skriver:

Ja det er det .. det er bare en skam at Noah ikk lever op til det idag .. han har bare været sur hele dagen .. vi skal bare kigge på ham eller sige noget til ham så begynder han at skrige helt hysterisk

Ja ok Det er så knapt så fedt... Men tror du det er pga varmen ? Det ville jeg da tro det var... Jeg har det sq heller ikke for fedt i denne varme gg... Det har så tordnet godt og grundigt her til aften... Hvordan har det været ved jer ?

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Nøøøøj hvor er han bare deejlig! Smukke krøller og det hele! Ham ville jeg gerne låne et par timer. Sikke en charmetrold!

Anmeld

12. juli 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok Det er så knapt så fedt... Men tror du det er pga varmen ? Det ville jeg da tro det var... Jeg har det sq heller ikke for fedt i denne varme gg... Det har så tordnet godt og grundigt her til aften... Hvordan har det været ved jer ?

jo det var os min tanke .. men det kan man jo godt forstå .. her til aften har det tordnet og regnet super meget .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.