vil ikke sove...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

DLM

hej

min søn Magnus på 3 uger vil ikke sove her til aften han har været vågen siden kl halv 7 og vil ha bryst hele tiden han er mega træt kan jeg se på ham, men lige så snart han falder hen i mine arme og ved brystet og jeg prøve at lægge ham vågner han igen og vil ha mere, og bliver mega sur når der ikke er mere i brysterne da han har drukket det hele og ikke er nået at fylde op igen inden han vågner og vil ha mere.

nogen der har et godt råd til hvordan jeg får ham til at sove i mere end 15 min af gangen?

knus en meget træt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

dorthemus

Stakkel..og jeg mener dig  Kender det fra min egen datter der er 7 uger. Fra hun var 3 uger har jeg også bøvlet meget med hendes søvn..og det slider på én. men det lyder på mig som om han har brug for at være tæt på dig og selvom han blir sur så læg ham til alligevel for det kan være at han har brug for den tætte kontakt...tag også gerne hans tøj af og læg ham på dit bare bryst og mave..hud mod hud virker herhjemme

Anmeld

12. juli 2010

DLM

det kan godt være det er det for sidder med ham og han sover ligger jeg ham vågner han. han har kun ble på for der er 30 grader varmt her oppe på 4 sal. kan være han bare er en mor dreng i dag håber bare han sover lige så godt i dag som i går på et tidspunkt, for i går nat sov han 5 timer i træk

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Asuzi skriver:

det kan godt være det er det for sidder med ham og han sover ligger jeg ham vågner han. han har kun ble på for der er 30 grader varmt her oppe på 4 sal. kan være han bare er en mor dreng i dag håber bare han sover lige så godt i dag som i går på et tidspunkt, for i går nat sov han 5 timer i træk

Skønt  Det er faneme også varmt

Anmeld

12. juli 2010

DLM

yep mega varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.