What 2 do med naboen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min nabo holder fest. Det skal hun selvfølgelig også have lov til, men det er mandag og manden skal op kl 04 Jeg ved at han ligger og vender og drejer sig i sengen, for deres have er 1 m fra vores soveværelse og deres stue deler væg med selv samme, og de har døre og vinduer åbne. De spiller ikke musik, men råber meget højt. Jeg gider ikke gå i seng, for jeg gider ikke ligge og glo i loftet.

Hvornår må jeg bede dem dæmpe sig? For vi har altså ikke sommerferie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Mira0911

Hvis det var mig, ville jeg gå  derned nu  og banke på, og sige til dem på en pæn måde, om de ikke kunne dæmpe sig, da i ikke har ferie og arbejder... Noget i den stil..

Anmeld

12. juli 2010

Mor-til-asta-09

Jeanne skriver:

Min nabo holder fest. Det skal hun selvfølgelig også have lov til, men det er mandag og manden skal op kl 04 Jeg ved at han ligger og vender og drejer sig i sengen, for deres have er 1 m fra vores soveværelse og deres stue deler væg med selv samme, og de har døre og vinduer åbne. De spiller ikke musik, men råber meget højt. Jeg gider ikke gå i seng, for jeg gider ikke ligge og glo i loftet.

Ja jeg ville nok også gå ned nu, og spørge om de ville dæmpe sig lidt da i skal på arbejde imorgen og derfor tidligt op. Klokken er alligevel halv eleve

Anmeld

12. juli 2010

K&S

Jeanne skriver:

Hejsa

Efter klokken 22.00 på en hverdag, synes jeg godt, man kan spørge om de gider dæmpe sig lidt

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Hej søde-

I kan ihvertfald godt tillade jer at sige til dem de skal dæmpe sig lidt, nu er den jo over 22. Der er jo nogen som skal på arbejde. Så må folk jo evt feste i weekenden eller give deres med-beboere besked i lidt tid før.

Knus

Anmeld

12. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Done Det tog de pænt - håber jeg

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Flot gået! Håber i kan få nattero!

Anmeld

12. juli 2010

Mira0911

Jeanne skriver:

Lad os håbe de gjorde det... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.