Ja nu det ligefør jeg må grine over den her dag, det er det samme hver uge, hver måned og hvert år, mandag er og bliver bare en dag der skal overståes!
Det startede ellers så udemærket, fik sagt farvel og kysset manden farvel inden han smuttede til sjælland kl 4 imorges.
Da jeg så kom i seng ku jeg self ikke sove pga varmen.
Da jeg så endelig sover kl lidt over 5 vil jeg tro, vågner jeg et par timer efter og kan ikke forstå et jag af smerte i mine tæer!!,
Det var så bare katten der lige skulle ha sig en formiddags godbid.
Senere på dagen duede tv'et ikke, og boxen sagde TJEK antennestikket. Fint fint, fik restartet lortet og det kørte derud af, lige indtil der lød et ordentlig tordenbrag og alle de bedste kanaler forsvandt!!! som om det ikke var rigeligt når man er sygemeldt med en iskis og en ryg der gør hammer nas, så vælter jeg tilfældigvis et glas vand ud over bordet OG hold godt fast - TELEFONEN!! Den duer så self heller ikke nu.
OMG!! Og da jeg så ville have en smøg for at sørge over det gamle hø af en sony ericsson finder jeg min lighter liggende i en pøl af vand. YES den eneste lighter i huset der virer er nu også dømt finish.
og der er mere, min computer duer heller ikke ordentlig længere, pyyyh den lukker programmer ned, og spil, og er ved at brænde sammen, og halvdelen af tasterne sagde også lige op efter katten valsede hen over dem.
Jeg kan næsten ikke lade være med at grine, komisk men sandt, men forhelvede hvor er det da irriterende.
Men en go ting er da at garantien på tlf ikke er udløbet endnu, og jeg er gået 4 dage over tid, så må krydse for at det røde hav holder sig på afveje
huhuuu
skriv endelig om jeres skønne mandag, tror næppe den stikker min.
Anmeld