Ingen far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Anonym trådstarter

Så fik jeg en besked, rent ud at mit barns far ikke vil se barnet mere.

Faren har ikke set i noget tid nu. Men jeg kommer aldrig til at forstå det.

Godt at h*n er så lille at det er "lige meget" indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

lion

Anonym skriver:

Det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

forkert at man får et barn og så senere vælger barnet fra, fordi man ikk er sammen med moderen mere.

Det væreste er jo at den nye lov der ser på fædrenes behov gør jo at han senere kan komme og se barnet igen. DEt burde bare ikk være rigtig.

Godt at barnet ikk er så stort og nok ikk ved hvad h*n siger farvel til. Men det er bare synd for barnet.

BLiver så harm.

Anmeld

12. juli 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Det er da bestemt ikke en sjov besked at få. Og det rammer hårdere end forventet, når det endeligt går op for ham at han mener det.

Det er også meget svært for os. at sætte os ind i den situation, eftersom vi slet ikke følelsesmæssigt kan forstå at man kan fravælge sig et lille barn der er af ens eget kød og blod.

Og ikke mindst at man kan gøre det mod barnet. Det er ikke til at forstå.

Men jeg håber da, at når du har sundet dig lidt over chokket og kommet om på den anden side, at du så kan se en smule lysere på det.

KÆMPE knus til dig og dit barn. Du må endeligt skrive hvis du har brug for at snakke

Anmeld

12. juli 2010

Anonym trådstarter

lion skriver:

Det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

forkert at man får et barn og så senere vælger barnet fra, fordi man ikk er sammen med moderen mere.

Det væreste er jo at den nye lov der ser på fædrenes behov gør jo at han senere kan komme og se barnet igen. DEt burde bare ikk være rigtig.

Godt at barnet ikk er så stort og nok ikk ved hvad h*n siger farvel til. Men det er bare synd for barnet.

BLiver så harm.

Ja, og at en person kan vende sådan rundt.

Godt ske de regler er der, men jo ældre barnet er, jo mere har barnet heldigvis at sige

Anmeld

12. juli 2010

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er da bestemt ikke en sjov besked at få. Og det rammer hårdere end forventet, når det endeligt går op for ham at han mener det.

Det er også meget svært for os. at sætte os ind i den situation, eftersom vi slet ikke følelsesmæssigt kan forstå at man kan fravælge sig et lille barn der er af ens eget kød og blod.

Og ikke mindst at man kan gøre det mod barnet. Det er ikke til at forstå.

Men jeg håber da, at når du har sundet dig lidt over chokket og kommet om på den anden side, at du så kan se en smule lysere på det.

KÆMPE knus til dig og dit barn. Du må endeligt skrive hvis du har brug for at snakke

Vidste egentlig godt at det vil komme, men ja det rammer sgu rigtig hårdt.

Mange tak

Anmeld

12. juli 2010

lion

Anonym skriver:

Ja, og at en person kan vende sådan rundt.

Godt ske de regler er der, men jo ældre barnet er, jo mere har barnet heldigvis at sige

Ja 12 år.

Men det er folk gode til at komme uden om.

Bare se mig, jeg kom i pleje 2 dage før min 12 års fødselsdag, for så havde jeg jo ikk noget at skulle ha sagt. Men det er jo også et par år siden.

Jeg håber bare at farmand holder det han siger, at han enten tager sig sammen og bliver en far, eller holder sig væk. For en far her og der har INGEN børn godt af. Selvom det ersynd for barnet at faderen har valgt barnet fra

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

WTF!!!!

Seriøst!?!

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at nogle folk kan opføre sig på den måde!

Han tror garanteret at det er dig han rammer ved det her, men den eneste taber er jeres barn! Hvordan kan en far opføre sig sådan!

Anmeld

13. juli 2010

Barbamama

Ej søde det havde jeg da slet ikke set komme. Hvad bilder han sig ind??? Det er sgu da synd for din dejlige unge..... Altså..... Jeg håber han fortryder

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

han skulle have SÅDAN et los i rumpetten....

på den anden side, hvis ikke han mener han kan være en god far længere, er det bedst at han holder sig væk... ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.