argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Vidunderligeunger

hvad er det hun vil??? 

Hun vil ikke sove, hun vil ikke spise, hun vil ikke hænge på armen, hun har ikke problemer med maven - men hvorfor er hun så pyldret?? 

må indrømme jeg er ret opbrugt for energi, hun har knap nok sovet i dag siden kl. 9 i morges og vil hele tiden have min opmærksomhed. Jeg ved godt det er mit job lige nu, at være der for hende 100% men for hel*** hvor er det da anstrængende!! 

hun er altid pyldret når jeg er alene med hende, og jeg har virkelig svært ved at få hende til at sove om dagen, min kæreste ligger bare med hende på sofaen, så sover de... hvad gør jeg lige forkert? Kan hun mærke at jeg bliver irriteret når hun ikke gider sove?  hun vil gerne sove på armen, når man går rundt med hende men 2 minutter efter hun er blevet lagt, så græder hun... og jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind.. 

skal jeg bare acceptere at det er mor mor mor mor mor mor mor hele tiden, når vi er alene og alene tiden må vente til farmand kommer hjem.. Med alenetid mener jeg et bad, en telefonsamtale, en film whateverm bare noget som ikke handler om lille bebs

misforstå mig nu ikke, jeg ved godt det er krævende at være mor, og jeg er ikke overrasket over hun kræver min fulde opmærksomhed, jeg spørger bare om det er normalt med de tanker jeg har - at jeg har brug for at være koblet lidt af efter i dag

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Maria.

Du er helt normal! Hvornår havde du termin?

Anmeld

12. juli 2010

Vingummien

Hun kan nemt mærke hvis du bliver irriteret. Men det er heller ikke nemt. Tror alle mødre har haft et tidspunkt hvor de bare føler at de er helt afkræftet.

Tror det bedste du kan gøre er at acceptere det, at sådan er det lige pt. Og ja varmen hjælper nok heller ikke på det

Anmeld

12. juli 2010

Koen.

BlyViol skriver:

hvad er det hun vil??? 

Hun vil ikke sove, hun vil ikke spise, hun vil ikke hænge på armen, hun har ikke problemer med maven - men hvorfor er hun så pyldret?? 

må indrømme jeg er ret opbrugt for energi, hun har knap nok sovet i dag siden kl. 9 i morges og vil hele tiden have min opmærksomhed. Jeg ved godt det er mit job lige nu, at være der for hende 100% men for hel*** hvor er det da anstrængende!! 

hun er altid pyldret når jeg er alene med hende, og jeg har virkelig svært ved at få hende til at sove om dagen, min kæreste ligger bare med hende på sofaen, så sover de... hvad gør jeg lige forkert? Kan hun mærke at jeg bliver irriteret når hun ikke gider sove?  hun vil gerne sove på armen, når man går rundt med hende men 2 minutter efter hun er blevet lagt, så græder hun... og jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind.. 

skal jeg bare acceptere at det er mor mor mor mor mor mor mor hele tiden, når vi er alene og alene tiden må vente til farmand kommer hjem.. Med alenetid mener jeg et bad, en telefonsamtale, en film whateverm bare noget som ikke handler om lille bebs

misforstå mig nu ikke, jeg ved godt det er krævende at være mor, og jeg er ikke overrasket over hun kræver min fulde opmærksomhed, jeg spørger bare om det er normalt med de tanker jeg har - at jeg har brug for at være koblet lidt af efter i dag

Knus

til dig, kan det være varmen der irretere hende? Nu ved jeg ikke om i ligesom her har haft torden og regn hele dagen

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

Sådan tror jeg de fleste har det. Hvis folk siger at det er en dans på roser hele tiden, er jeg tilbøjelig til at sige at de lyver!

Det er p..... hårdt at være mor, især når farmand er på arbejde. Og det bliver altså ikke nemmere. Jeg synes tværtimod det er blevet mere hårdt nu hvor Lauritz er 7 mdr. for han vil HELE tiden aktiveres, konstant! Førhen kunne man have held til at ligge ham lidt i kravlegården så man lige kunne få lidt tid foran pc'en eller man lige kunne hænge vasketøj op. Nu kan jeg ingen af de ting i løbet af dagen, og må vente med det til Far kommer hjem fra arbejde. Og så har jeg dårlig samvittighed over at han så skal tage over når han kommer hjem fra en lang arbejdsdag....

Anmeld

12. juli 2010

mor_sabina

Hvor gammel er hun? Der er jo noget der hedder tigerspring og det har vi i den grad mærket her. Prøvv at google det, det er meget interessant og måske kan det hjælpe dig af med nogle bekymringer

Anmeld

12. juli 2010

NinaNymannMadsen

det er ganske normalt. havde det selv sådan.

hun faldt også bedst til ro ved sin farmand. det er skide hårdt og man har virkelig brug for at kunne puste ud og slappe af bare lige 5 minutter nogen gange.

ved desværre ikke hvad du kan gøre.

ved asta hjalp det at proppe spidsen af min finger ind i munden på hende som hun så kunne sutte på (hun bruger ikke sut og vil bare slet ikke) på den måde faldt hun helt til ro når den var helt gal

Anmeld

12. juli 2010

Tulle28

Jeg tænker også tigerspring? Der er et ved 8 ugers alderen - du skal regne ugerne fra din oprindelige terminsdato, altså ikke den dato hun blev født...

Knus Tulle

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hvad er det hun vil??? 

Knus

Tigerspring  Runa er lige sådan

Og ja, det er sgu et fuldtidsarbejde....uden indlagte pauser

Anmeld

12. juli 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Jeg tænker også tigerspring? Der er et ved 8 ugers alderen - du skal regne ugerne fra din oprindelige terminsdato, altså ikke den dato hun blev født...

Knus Tulle

hun er syv uger fra fødslen og 6 fra terminen... så tigerspring tror jeg ikke.

hun er liiiige faldet i søvn efter endnu en tør ble og en sut i munden, mon det holder mere end 20 minutter  

tak for jeres svar! dejligt at høre jeg er normal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.