hvad er det hun vil???
Hun vil ikke sove, hun vil ikke spise, hun vil ikke hænge på armen, hun har ikke problemer med maven - men hvorfor er hun så pyldret?? 
må indrømme jeg er ret opbrugt for energi, hun har knap nok sovet i dag siden kl. 9 i morges og vil hele tiden have min opmærksomhed. Jeg ved godt det er mit job lige nu, at være der for hende 100% men for hel*** hvor er det da anstrængende!!
hun er altid pyldret når jeg er alene med hende, og jeg har virkelig svært ved at få hende til at sove om dagen, min kæreste ligger bare med hende på sofaen, så sover de... hvad gør jeg lige forkert? Kan hun mærke at jeg bliver irriteret når hun ikke gider sove? hun vil gerne sove på armen, når man går rundt med hende men 2 minutter efter hun er blevet lagt, så græder hun... og jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind..
skal jeg bare acceptere at det er mor mor mor mor mor mor mor hele tiden, når vi er alene og alene tiden må vente til farmand kommer hjem.. Med alenetid mener jeg et bad, en telefonsamtale, en film whateverm bare noget som ikke handler om lille bebs 
misforstå mig nu ikke, jeg ved godt det er krævende at være mor, og jeg er ikke overrasket over hun kræver min fulde opmærksomhed, jeg spørger bare om det er normalt med de tanker jeg har - at jeg har brug for at være koblet lidt af efter i dag 
Knus
Anmeld