Lige er praleindlæg: Min datter cykler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

LotteN

Den stolte mor skal bare lige prale lidt...

nu har Lærke funet ud af hvordan man cykler - altså bare med støttehjul, men hun er kun lige fyldt 2 år, så synes nu hun er lidt dygtig - den stolte mor ville bare prale

Der ligger en video på min profil, hvis det skule have interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Diana...

Jamen hun er bare mega dygtig altså  Jeg synes det vild de lære det så hurtigt STORE PIGE 

Knus

Anmeld

12. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Jamen hun er bare mega dygtig altså  Jeg synes det vild de lære det så hurtigt STORE PIGE 

Knus

hehe, jeg regnede nu ikke med jeg skulle høre fra dig herinde også - du er bare med hvor det sker

hvor gammel er det forresten Lucas er? jeg synes han ser så stor ud, da han sidder og leger i badebassinet?

Anmeld

12. juli 2010

Susanne79

Hvor er hun da bare dygtig!!  kan godt forstår at du vil prale

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

hehe, jeg regnede nu ikke med jeg skulle høre fra dig herinde også - du er bare med hvor det sker

hvor gammel er det forresten Lucas er? jeg synes han ser så stor ud, da han sidder og leger i badebassinet?

Jo du skal da også høre fra mig her hi hi hun er jo hammer dygtig det kan man kun få at vide for lidt  

Jamen Lucas er 18 måneder  Men han er også en stor dreng den anden yngste i DP og den største både i højden og breden 

Anmeld

12. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Jo du skal da også høre fra mig her hi hi hun er jo hammer dygtig det kan man kun få at vide for lidt  

Jamen Lucas er 18 måneder  Men han er også en stor dreng den anden yngste i DP og den største både i højden og breden 

nå okay, så er det derfor, synes også han så så stor ud. han har travlt Lærke hun er så modsætning.. eller godt robust men ikke så høj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.