Skoletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

KWL

Ja, så fik vi købt skoletaske til Tilde. Det var godt nok stort. Tænk at min første fødte lige om lidt skal starte i skole.

Jeg er så spændt og så nervøs. Det er jo meget vigtigt med en god skolestart. Kan godt mærke at jeg selv er i faget. Hold da op jeg har mange tanker omkring det.

Hvordan bliver forældre gruppen i klassen, hvad med sammen sætningen af eleverne.... puha. Nå men det er vil en dødssynd at sige at jeg glæder mig til det bliver skolestart. Men selvfølgelig er det rart at have ferie.

Et par billeder af Tilde skoleklar!

Kristine - snart mor til et skolebarn  Godt man kun er 28 år endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Skouboe

Hvor ER hun bare skøn

Anmeld

12. juli 2010

Klumpe-dumpe

Arh hvor er hun smuk

og rigtig flot og lækker taske

Anmeld

12. juli 2010

ooo

Kristinewl skriver:

Ja, så fik vi købt skoletaske til Tilde. Det var godt nok stort. Tænk at min første fødte lige om lidt skal starte i skole.

Jeg er så spændt og så nervøs. Det er jo meget vigtigt med en god skolestart. Kan godt mærke at jeg selv er i faget. Hold da op jeg har mange tanker omkring det.

Hvordan bliver forældre gruppen i klassen, hvad med sammen sætningen af eleverne.... puha. Nå men det er vil en dødssynd at sige at jeg glæder mig til det bliver skolestart. Men selvfølgelig er det rart at have ferie.

Et par billeder af Tilde skoleklar!

Kristine - snart mor til et skolebarn  Godt man kun er 28 år endnu

Nej, hvor er hun køn! Og vildt så meget hun ligner dig på dit profilbillede.

Hvor er det spændende at hun skal starte i skole, så er hun ved at være en stor pige.

Anmeld

12. juli 2010

KWL

Metchen skriver:

Nej, hvor er hun køn! Og vildt så meget hun ligner dig på dit profilbillede.

Hvor er det spændende at hun skal starte i skole, så er hun ved at være en stor pige.

Synes du hun ligner mig, det var dejligt at høre. Der er så mange meninger om hvem hun ligner.

Ja det går lidt for stærkt lige nu, men det er godt nok også spændende

Anmeld

13. juli 2010

oo

jaaaaa, hun ligner dig HELT VILDT!! og hvor ser hun bare stolt ud, den store tøs!

jeg kan godt huske skolestart og hvor STOR man bare følte sig, da man fik ny taske og penalhus og meddelelsesbogen og alle de der dimser som bare var heeeeeeelt vildt vigtige

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

iiiiih altså Tilde! hun ER SÅ SMUK! og sikke stolt hun er med sin flotte flotte skoletaske!

Anmeld

14. juli 2010

KWL

Ni-ko-li-ne skriver:

iiiiih altså Tilde! hun ER SÅ SMUK! og sikke stolt hun er med sin flotte flotte skoletaske!

Tak

Ja, hun er pave stolt og GLÆDER sig

Anmeld

14. juli 2010

KWL

Tjuhl skriver:

jaaaaa, hun ligner dig HELT VILDT!! og hvor ser hun bare stolt ud, den store tøs!

jeg kan godt huske skolestart og hvor STOR man bare følte sig, da man fik ny taske og penalhus og meddelelsesbogen og alle de der dimser som bare var heeeeeeelt vildt vigtige

Ja, det ER bare stort ik'? Håber bare hun klare det

Anmeld

14. juli 2010

oo

Kristinewl skriver:

Ja, det ER bare stort ik'? Håber bare hun klare det

selvfølgelig klarer hun den - hvis hun ligner sin mor ligeså meget af personlighed som af udseende, så kommer hun til at klare den til UG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.