jeg kan fortælle hvordan vores foregik 
vi kom ind og jeg blev med det samme bedt om at lægge mig på briksen og trække op i blusen og godt ned i bukserne. og så scannede doktoren i et kvarter-tyve minutter. han forklarede hvad han kunne se og hvad han målte og om det umiddelbart så fint ud. det hele blev kørt ind i en computer imens og han tog billeder, som han printede ud til os. bagefter gik vi hen og sad ved hans bord og der skulle han lige taste lidt oplysninger ind fra min vandrejournal (maks 5 minutters tid) og så sagde han "ja, det ser rigtig fint ud, rigtig rigtig fint ud". vi havde egentlig valgt at vi ikke ville have selve tallet at vide, blot vide om vi var på den gode side af 300 eller om vi skulle videre med yderligere undersøgelser, men han kom til at sige, at risikoen lå omkring 1:15000 
husk at sige, hvis I vil have billeder, for dem skal de tager under scanningen, og husk penge (hernede koster det 30 kr) 
og rigtig meget held og lykke!!
NF scanningen er fuldkommen fantastisk, fordi babyen er rigtig meget baby i forhold til de tidlige scanninger (hvis man har fået nogle af dem) og ja...man er bare helt ør i hovedet af lykke bagefter 
Anmeld