Følelsesløshed i arme og ben :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.186 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

BJL2010

Jeg har nu et par gange haft følelsen af at miste følelsen (eller noget af den) i mine arme og ben. Det er værst i armene. Det er temmelig ubehageligt...

Er der andre, der har prøvet det eller ved om det er en normal gene når man er gravid? (Er 34+4 i dag)

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

heidi30

Hej,

jeg er også i uge 34 og mine hænder sove også hver dag og flere gange om dagen. Jeg ryster dem lidt eller trykker på dem, så vågner de igen. Min læge siger det er pga. det vand jeg har i kroppen. Det skal så siges jeg er plaget en del af vand det meste af kroppen efterhånden. 

Vh. Heidi

Anmeld

12. juli 2010

Anja

Kender det også godt og tror du skal regne med, at det skyldes vand i kroppen.

Anmeld

12. juli 2010

Majbriteriksen

Hej.

Jeg oplevede en enkelt gang, da jeg ca var i uge 36, at min højre tommeltot begyndte at snore/sove. Så bredte det sig til alle fingerne og ud i armen. Inden for 15 min. sov min arm, hånd, ben, og ansigt kun i højre side. Jeg blev skide bange, var bange for en blodprop eller værrer. Jeg havde svært ved at tale(pga min tunge sov) og manglede ord. Stod og sagde en masse vrøvl til kæresten. Det endte med at vi ringede til vagtlægen og blev sendt videre derfra til Aalborg sygehus. Jeg blev tjekket i hoved og r.. og stille og roligt fik jeg følelsen igen.

Efter en masse prøver og test fik jeg lov til at tage hjem med beskeden om at de mente at det var et migræne-anfald. ( har haft dem som barn, men ikke på den måde)

Jeg syntes hvis du er utryg ved det, så skal du tale med jordemoder eller læge

Ps. Jeg havde intet vand i kroppen!

Anmeld

12. juli 2010

BJL2010

Åhh no, så er det måske vandet der er kommet til mig...jeg ved ikke hvorfor, men har bare frygtet lige vand i kroppen hele vejen. Jeg synes bare ikke det ser ud som om jeg har vand i kroppen.

Skynd dig at gå kære tid...hvor er jeg bare ikke særlig god til at være gravid.

Hvor lyder det vildt det du har oplevet Majbriteriksen, din historie fik mig til at slappe helt af, for det er jo slet ikke så slemt det jeg oplever. Man bliver bare forskrækket når man ikke har fuld føling med dele af sin krop...

Anmeld

13. juli 2010

Chr.Kristiansen

hmm... kan det skyldes vand i kroppen når jeg har de samme "symptomer" men kun er 22+5?

det er ikke lige så slemt som I beskriver det, men bliver nærmest følelsesløs i hænder, fødder og generelt mine ben engang i mellem...

Anmeld

13. juli 2010

BJL2010

Chr.Kristiansen skriver:

hmm... kan det skyldes vand i kroppen når jeg har de samme "symptomer" men kun er 22+5?

det er ikke lige så slemt som I beskriver det, men bliver nærmest følelsesløs i hænder, fødder og generelt mine ben engang i mellem...

Såvidt jeg har kunnet læse mig til, så er vand i kroppen typisk i den sidste del af graviditeten men kan forekomme gennem hele graviditeten...Så det kan vel sagtens være det du også oplever?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.