Glæder mig til vinter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

L.J.L

Troede aldrig at disse ord skulle komme ud af min mund, men ja, jeg glæder mig faktisk til det bliver koldt igen.

Lauritz opfører sig fuldstændig sindsygt i denne hede, han pylrer KONSTANT! Og vi er ved at blive vanvittige herhjemme. Det tager ihvertfald 2 timer at lægge ham til natten, og han sover sammenlagt omkring 2 timer i løbet af dagen. Og så vågner han op til flere gange i løbet af natten og skal have vand eller sut.

Er jeres børn også sådan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

TbCp

linselouise skriver:

Troede aldrig at disse ord skulle komme ud af min mund, men ja, jeg glæder mig faktisk til det bliver koldt igen.

Lauritz opfører sig fuldstændig sindsygt i denne hede, han pylrer KONSTANT! Og vi er ved at blive vanvittige herhjemme. Det tager ihvertfald 2 timer at lægge ham til natten, og han sover sammenlagt omkring 2 timer i løbet af dagen. Og så vågner han op til flere gange i løbet af natten og skal have vand eller sut.

Er jeres børn også sådan???

Det er eddermame også varmt!!!!

Det er forholdsvis nemt at putte Liva og hun sover egentlig meget godt synes jeg.
Hun sover bare i ble og så et dynebetræk over sig + der står et vindue åbent på hendes værelse ligesom i alle andre rum på 1. salen...

Hun klarer varmen noget bedre end jeg selv gør

Anmeld

12. juli 2010

NinaNymannMadsen

asta er pyllert men hun er ok nem at få til at sove. nogen gange falder hun i søvn inde i stuen på gulvet. hun sover alt i alt 2-3 timer om dagen og ind til videre hele natten. hun sover kun i ble og med dyne, men hun får først dynen på når vi går i seng, indtil da har hun et tæppe på.

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

Lauritz blev lagt i seng kvarter over seks og han sover f..... ikke endnu!

I de her dage sover han kun i ble, og han har intet over sig, heller ikke om natten. Der er altid helt vådt der hvor hans hoved ligger, pga. sved...

Anmeld

12. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

JA!Alexander pyldrer også konstant,jeg glæder mig også heeeelt vildt til vinter.Han sover gudskelov rimeligt om natten,men han har afkortet sine middagslurer med 1 time og han er næsten ikke til at få til at sove.Skod sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.