Hvor længe må hun sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.829 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Risen

Er simpelthen velsignet med en "nem" baby.. Hun sover spiser sover.. Men nogle gange kan hun sove i 4-5 timer i træk, og det synes jeg er lidt for lang tid før hun får mad igen? .. Eller hvad? Skal jeg vække hende og give mad eller skal hun bare sove til hun vågner og vil have mad? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Risen

Risen skriver:

Er simpelthen velsignet med en "nem" baby.. Hun sover spiser sover.. Men nogle gange kan hun sove i 4-5 timer i træk, og det synes jeg er lidt for lang tid før hun får mad igen? .. Eller hvad? Skal jeg vække hende og give mad eller skal hun bare sove til hun vågner og vil have mad? .. 

Har fundet svar.. Kan se jeg ikke var den eneste der har spurgt om det spørgsmål.. hihi

Anmeld

12. juli 2010

NoName

Risen skriver:

Har fundet svar.. Kan se jeg ikke var den eneste der har spurgt om det spørgsmål.. hihi

Selvom du har fået svar søde, så vil jeg sige at jeg da bare synes du skal lade hende sove... hun vågner nok når hun er sulten..

Anmeld

12. juli 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Hvis hun vokser som hun skal skal du ikke vække hende! Det kan bare ødelægge hendes søvnrytme og det ville jo være ærgerligt når I er velsignet med et godt sovende barn  Vores dreng sov den første uge 6 timer ad gangen om natten, og vi fik at vide, at vi ikke skulle vække ham, når bare han spiste godt resten af døgnet og voksede som han skulle! Du kan se på dit barn om det trives og vokser. Barnet skal være vågent og ikke virke døsigt, når det endelig er vågent. Men de sover bare rigtig meget af tiden de små! Vores dreng på 6,5 uge, sov indtil forleden, altid det meste af dagen!

Anmeld

12. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har også en nem dreng og fik dog modstridende oplysninger på barsels afd.

Én sagde at han skulle vækkes hver 3/4 time og en anden sagde at vi skulle nyde at have et barn der allerede sov hver nat - for det ville han nok ændre...

Nope... Da vi tog hjem fra barsels hotel, sov han dengang 8-10 timer hver nat. Nu er han 22 mdr og sover 12-14 hver nat, stadig uden at sige én lyd.

Anmeld

12. juli 2010

Mor til L&S

Jeg har kun hørt at man skal vække barnet hvis han/hun ikke tager nok på i vægt....! Hvis de gør så skal de endelig sove indtil de vågner

Anmeld

12. juli 2010

NinaNymannMadsen

ved fra da jeg var lille skulle jeg vækkes hver 4 time får at spise men jeg var også meget lille, vejed fra fødsel 2550 g og var 48 cm lang og derfor var mine forældre nød til at vægge mig så jeg fik mad og tog det på jeg skulle. det skal dog siges jeg kom hurtig efter det da jeg var lille.

men altså hvis det er så lad gulklumpen sove til hun selv vågner som de andre også siger jo

Anmeld

12. juli 2010

XXSS

Risen skriver:

Olivia gjorde det samme og det har holdt ved så bare nyd det  De skal nok give besked når de er sultne eller der er andet der trykker dem.. Ved så ikke lige mhs til varmen, måske er det en god ide lige at vække hende og give hende lidt så hun ikke dehydrerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.