Annikas værelse...(billedespam!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Ida.

Har aldrig fået vist Annikas værelse frem...og nu er jeg jo ved at pakke det ned  så her er lidt billeder af et værelse, der er ved at blive tømt for det, der kan undværes...og det er en del

Den kæmpestore plakat, der hænger på væggen, har hængt på mit barndoms værelse - og i øvrigt også på min bror og søsters værelser...jeg ELSKER den plakat...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

msax

Det er da et super lækkert værelse hun har haft der. Men mon ikke det nye bliver mindst ligeså lækkert. Det er altid lidt specielt når man flytter og skal til at indrette noget nyt.

Jeg glæder mig til I kommer til Viborg så tøserne kan lege sammen.

SMIL fra Mette 36+5

Anmeld

12. juli 2010

Ida.

msax skriver:

Det er da et super lækkert værelse hun har haft der. Men mon ikke det nye bliver mindst ligeså lækkert. Det er altid lidt specielt når man flytter og skal til at indrette noget nyt.

Jeg glæder mig til I kommer til Viborg så tøserne kan lege sammen.

SMIL fra Mette 36+5

Hun får et betydeligt mindre værelse - desværre, men det skal nu nok blive hyggeligt alligevel jeg skal i hvert fald gøre mit bedste til at skabe hyggelige rammer for hende

Vi glæder os også!! Ikke mindste til alt det her flytterod er overstået...

Anmeld

12. juli 2010

JustAnotherName

Lækkert værelse !!!
Og det bliver det HELT SIKKERT også det nye sted  

Anmeld

12. juli 2010

Jules

Sikke et fint værelse

Det skal det nye nok også blive

Anmeld

12. juli 2010

mama09

idamaria83 skriver:

Har aldrig fået vist Annikas værelse frem...og nu er jeg jo ved at pakke det ned  så her er lidt billeder af et værelse, der er ved at blive tømt for det, der kan undværes...og det er en del

Den kæmpestore plakat, der hænger på væggen, har hængt på mit barndoms værelse - og i øvrigt også på min bror og søsters værelser...jeg ELSKER den plakat...

lækkert værelse, men det blive det nye da også og super fedt med plakaten der går i arv

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

det ser bare lækkert ud! super fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.