Er der noget som i piger -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

FrkLarsen

afskyr lugten af i det her varme vejr når alting bliver varmet op?  

Bare en 'for sjov' tråd..  

Selv er jeg ikke helt vild med lugten af: 

Opvarmet hunde høm høm

og lugten af opvarmet asfalt efter regn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Snefnug1984

Hunde og katte ekskrementer.. adrrr.... og skrald..

Synes til gengæld at duften af asfalt efter lidt regn er skøn

Anmeld

12. juli 2010

saxa

Ydr.. Hopper også lige med på de skrevne "lorte" og affaldslugte.. Sys også lugten fra Pizzariaer og Grill er forfærdelig..

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Ad ad skraldespanden FØJ. og bare lugten af varmt mad i denne varme AD det kan jeg ikke lige havde jo hvis det grill men ellers ikk. 

Knus Diana

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Jep - kan ikke klare lugten af opvarmet gammel mand. Og så alt det andet i allerede har nævnt

Anmeld

12. juli 2010

ekzunz

Mettemus skriver:

Jep - kan ikke klare lugten af opvarmet gammel mand. Og så alt det andet i allerede har nævnt

Ha ha - er der mange varme gamle mænd der hvor du bor?????

Anmeld

12. juli 2010

sarahb

Sommer vinter det er lige meget ...men lugten af pølsevogn, føj for h..... De der dampe fra de røde pølser, det er simpelthen for klamt..

Ellers folk der bare stinker grundet varmen... Sad bag en mand i Tivoli den anden dag, føøøøøj.. Helt vildt stærk sved lugt.. Arrghh...

Anmeld

12. juli 2010

sarahb

Sommer vinter det er lige meget ...men lugten af pølsevogn, føj for h..... De der dampe fra de røde pølser, det er simpelthen for klamt..

Ellers folk der bare stinker grundet varmen... Sad bag en mand i Tivoli den anden dag, føøøøøj.. Helt vildt stærk sved lugt.. Arrghh...

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Znuzke skriver:

Ha ha - er der mange varme gamle mænd der hvor du bor?????

Der er rigeligt! Sad på en bar og så fodbold i går da der kom en meget fuld og meget varm gammel mand hen og ville diskutere kampen. Jeg endte med at gå min vej fordi han lugtede af sved på en måde som kun gamle mænd kan gøre det.. adder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.