aflønning af fitness instruktør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.014 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg går og overvejer at tage en fitness instruktør uddannelse og evt zumba uddannelsen. Men hvor meget kan jeg forventet at få i løn efterfølgende - på fritidsbasis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

Jeg går og overvejer at tage en fitness instruktør uddannelse og evt zumba uddannelsen. Men hvor meget kan jeg forventet at få i løn efterfølgende - på fritidsbasis?

Hvis man er så heldig at få job bagefter, og først og fremmest finde en lærerplads. Så lægger lønnen kun på omkring de 106, 110 i timen - og så bliver man vel sat lidt op alt efter hvad man laver, hvor længe man er der og hvor god man er til det

Anmeld

12. juli 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Hvis man er så heldig at få job bagefter, og først og fremmest finde en lærerplads. Så lægger lønnen kun på omkring de 106, 110 i timen - og så bliver man vel sat lidt op alt efter hvad man laver, hvor længe man er der og hvor god man er til det

skal ikke ha lære plads, men bare være instruktør for nogle hold. Evt ved noget gymnastik forening eller lignende. men nej det er da ikke meget man kan få. Uddannelsen/kurset i sig selv er jo dyrt nok og så tager det da lige lidt tid at tjene ind.

Anmeld

13. juli 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

skal ikke ha lære plads, men bare være instruktør for nogle hold. Evt ved noget gymnastik forening eller lignende. men nej det er da ikke meget man kan få. Uddannelsen/kurset i sig selv er jo dyrt nok og så tager det da lige lidt tid at tjene ind.

Nåå, jamen det er jo noget helt andet
Der for du mindre, der snakker vi 1000 kr. for en sæson.
Har næsten lige været gym. træner for et tøse hold. Nok fordi man gør det mest af sjov og spas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.