Graviditetstest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Margurit

Jeg sidder lige og vil gerne bestille nogle graviditetstests over nettet, og ville høre om nogen har erfaringer med det og hvilke der er gode?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Margurit

Kender i mærket "chemtrue"??

Anmeld

12. juli 2010

LinLin

Pas...

Jeg har købt i Bilka/føtex; 2 stk 50 kr...

Anmeld

12. juli 2010

Patrick07

Mor til David skriver:

Pas...

Jeg har købt i Bilka/føtex; 2 stk 50 kr...

jeps samme her

Anmeld

12. juli 2010

NoName

Jeg brugte dem fra apoteket når jeg skulle teste... De er lidt dyre ja, men jeg behøvede ikke teste hver måned i flere dage, da min mens altid kom dagen før den skulle...

Tror jeg nåede at købe 3x2 stk...

Anmeld

12. juli 2010

Valle81

Køber dem i Bilka og Føtex - billige og pålidelige:0)

Mener faktisk de kan fås billigere i Aldi osv:0)

Tror sku alle test - jeg har testet positivt alle tre gange med disse( 2 vellykkede graviditeter en SA) og alle tre gange var et par dage før forventet mens:0)

Lad være med at ofre for mange penge:0)

Anmeld

12. juli 2010

otlitrom

jeg har købt på billig-test.dk og ja - har aldrig fået en positiv - men jeg tror de er gode nok Og so navnet siger, billige test!

Anmeld

12. juli 2010

CamillaValby

kitty skriver:

jeg har købt på billig-test.dk og ja - har aldrig fået en positiv - men jeg tror de er gode nok Og so navnet siger, billige test!

Har bestilt samme sted som Kitty. Også med ÆL test. Det er de samme test som man køber i bilka/føtex/matas og netto.

I matas fx kan man få forskellige slags. Strimlerne hos billigetest er bare en smule mindre, men det gør ikke noget.

Anmeld

12. juli 2010

Margurit

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg har prøvet, at bestille nogen på www.lavpris-teste.dk. Det var de mest følsomme og billigste.. Så win- win

Nu er jeg bare rigtig spændt, og håber der snart er en spire i maven

Og jeg krydser for dig Kitty, og alle andre, der ser frem til at den lille guldklump kommer  

Anmeld

12. juli 2010

otlitrom

Margurit skriver:

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg har prøvet, at bestille nogen på www.lavpris-teste.dk. Det var de mest følsomme og billigste.. Så win- win

Nu er jeg bare rigtig spændt, og håber der snart er en spire i maven

Og jeg krydser for dig Kitty, og alle andre, der ser frem til at den lille guldklump kommer  

Tak, Margurit. Jeg håber at det lykkes i september når behandlingen starter!

Held og lykke til Jer også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.