Barnets bog hos dagplejen og børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Malene

Har i også sådan en?

Det er en mappe som følger barnet fra dagplejen til skolesatrt. Dagplejeren sætter billeder ind og tegninger og sange, så man kan se hvad de har lavet og lært og så følger den med i børnehaven og så får man den hjem når de skal starte i skole.

Er der andre end mig som har sådan en på mine børn? hvor meget bliver der gjort ud af den, det er jo forskelligt fra person til person, hvor meget de gider gøre ud af den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Diana...

Nej det har vi ikke her i DP men hvor jer synes det er en genial ide så man kan følge lidt med 

Anmeld

12. juli 2010

Lullaby

Her i min dp lavede de små fotoalbums med skrift bagpå omkring hvad der var på billederne. I bh har Bella en hel kuffert med alt hvad der er sket i de 2 år hun var der. Glæder mig til at vi skal se på det sammen om et par år

Anmeld

12. juli 2010

lollandpigen

Begge mine børn havde og har en i deres dagpleje og begge bøger er rigtigt gode dagplejen gør virkelig et rigtigt fint stykke arbejde.

Da min søn startede i Børnehave fik han bogen og Børnehaven lavede en ny til børnene og der fik jeg et chok. Da min dreng stoppede i børnehaven da han skulle i skole var der 4 billeder fra tidne i børnehaven og 3 billeder fra de sidste 2 dage han var børnehaven, så dårligt et stykke arbejde.... Pedægogerne siger de skal bruge tid på de bøger det e rmed i deres læreplaner men den bog og jeg ved min venindes dreng som også fik en bog den var lige så dårlig, det er til at grine af så havde det været bedre de ikke havde givet børnene nogen bog....

Men dagplejen gør det super....

Anmeld

12. juli 2010

hannetheis

i min søns vuggestue laver de en hel mappe med billeder, tegninger og andet han laver i den tid, hvordan det er i børnehave ved jeg ikke endnu.

den børnehave jeg selv lige har været i praktik i, havde hvert barn også en mappe til det de lavede, der var ikke billeder i men tilgengæld havde hvert barn også en mappe på computeren, så når børnene holder kunne forældrene få billederne af deres barn på usb, det syntes jeg var meget smart, da det ikke er alle steder der sættes tid af til ogaå at lave bøgerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.