Lullaby skriver:
Cleo er en kat der er vant til at være i udebur og snor så hun er glad for det. Men alle mine andre katte har aldrig kunnet vænne sig til at være i snor når først de prøvede det andet. Lissom udekatte har svært ved at blive indekatte. Jeg synes at du skal ringe til dem der administrerer jeres andelsbolig og undersøge..
Ja , mine forældres kat elsker det også .. Men når først de har prøvet det andet , så er det sgu næsten dyreplageri at give dem snor på 
Jeg har fundet nogle vedtægter på nettet
Husorden § 12. Generalforsamlingen kan til enhver tid bindende for alle andelshavere fastsætte regler for husorden, husdyrhold m.v.
Stk. 2. Bestemmelser om husdyrhold m.v. kan imidlertid kun ændres således, at bestående rettigheder bibeholdes indtil dyrets død.
Husorden § 12. Generalforsamlingen kan til enhver tid bindende for alle andelshavere fastsætte regler for husorden, husdyrhold m.v.
Stk. 2. Bestemmelser om husdyrhold m.v. kan imidlertid kun ændres således, at bestående rettigheder bibeholdes indtil dyrets død.
§ 12 står også i vores vedtægter .. Men der mangler stk. 2 :s
Jeg kan bare slet ikke overskue det her .. Synes jeg har nok at tænke på i forvejen .. Og så kommer jeg bare til at tude hvis jeg skal konfronterer dem :/ Er træt af de hormoner !
Anmeld