I lørdags tog Martin og jeg børnene med et smut i tivoli. Marcus var helt i hopla og slæbte Martin med i diverse forlystelser. På et tidspunkt blev Ida sulten og vi besluttede os for at gå ned mod legepladsen ved søgen i håb om at finde en bænk i skyggen hvor jeg kunne amme Ida. Det viser sig så at de har lavet en ny legeplads inspireret at Rasmus klump og denne legeplads tiltræk så mange børnefamillier at det ikke var til at finde en ledig bænk.
Vi så at der også var bygget et nyt puslerum og Martin gik ind for at kigge om der skulle stå en stol i et hjørne. Men det han fandt var meget bedre. Inde bagved havde de nemmelig lavet et lille ammerum hvor man kan side i dejlige behagelige stole mens man ammer

bagefter vil jeg give Ida en tør ble og ser så til min store overraskelse at tivoli (og libero) har lagt gratis bleer frem til fri afbenyttelse. Samtidig har de også sørget for klude til at vaske de små numser med. Jeg syndes det var total luksus og meget flot af dem med både ammerum og gratis bleer og ammerummet gør helt klart at vi godt vil derind igen i år.
Nåh jo, så er Rasmus klump også derinde. Han kommer engang imellem ud af sit lille hus og hilser på børnene. MArcus fik kæmpe øjne da han så ham, og så løb han over og gav ham et kæmpe kram

Men hold da op hvor må det være varmt at sidde inden i sådan en dragt
Anmeld