aktivitekt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Omerovic

Hej

Jeg tænkte på, om der er nolge af jer som har det som mig.

Jeg syntes ikke at min/vores lille prins bevæger sig så meget inde i maven, når det er varmt udenfor, som når det er køligere.. Er der nogle af der kender til det også?

knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Nadia&Daniel

Hej

Jeg syntes ikke at min/vores lille prins bevæger sig så meget inde i maven, når det er varmt udenfor, som når det er køligere.. Er der nogle af der kender til det også?

knuss

Kender det godt - "brokker" mig selv lidt over dette engang imellem (mest fordi jeg er nervøs for hvordan guldklumpen har det), men før i tiden mærkede jeg liv morgen, middag og aften- kun er det kun når jeg ligger i sengen om morgen og lige inden jeg falder i søvn. Har fået vide at det er fordi jeg går så meget, men at alt er okay..

Men hold op hvor kan man blive nervøs for om alt er okay med dem..

Anmeld

12. juli 2010

6800

Omerovic skriver:

Hej

knuss

Her har der været mere aktivitet de sidste par dage end der plejer at være

Anmeld

12. juli 2010

marhemor

Hos mig er der også meget mere tydelig aktivitet end der plejer

Både igår og i dag har den sparket så hårdt at det har kunnet ses uden på maven, og igår fik kæresten den store fornøjelse at mærke med

Anmeld

12. juli 2010

Skouboe

Min datter er hyperaktiv her i varmen - jeg kan dårligt tænke på at bevæge mig, før hun tonser rundt derinde (så meget som der nu er plads til efterhånden)

Anmeld

12. juli 2010

mrsMary

Omerovic skriver:

Hej

knuss

ja, oplever det samme....jeg er lidt bekymret....er i uge 35 og har mærket markant mindre til bebs i varmen...jeg håber det er derfor.

Anmeld

13. juli 2010

Omerovic

Det var rart at hører at det ík kun er mig, som har det sådan.. jeg prøver at ringe til min jordemoder i dag, da vi rejser til Bosnien og 35 grader på torsdag, kunne det være dejligt at høre, at det er helt normal hehe, så jeg ik skal gå rundt med never på dernede..

Tak for svarerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.