Opd. Hoste :( Hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

FrkLarsen

Ja, så fik jeg snakket med lægen OG apoteket, og jeg må intet tage imod de dumme slimbesatte lunger jeg render rundt med.

Jeg har lige siddet og stortudet fordi mine lunger efterhånden er pænt slidte af alt den hoste, det føles som trykkede ribben jeg har når jeg hoster og ja, alt i alt, tror sku at mine lunger er på vej ud!! 

Jeg sover 2-4 timer om natten, hvor jeg normalt sover 8   Så er godt død oven i knolden. (kan ligeså godt vende mig til det

Og oven i hatten har jeg også en forkølelse. 

Bare lidt brok og ynk herfra

Kamilla 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

MaleneG

FrkLarsen skriver:

Ja, så fik jeg snakket med lægen OG apoteket, og jeg må intet tage imod de dumme slimbesatte lunger jeg render rundt med.

Jeg har lige siddet og stortudet fordi mine lunger efterhånden er pænt slidte af alt den hoste, det føles som trykkede ribben jeg har når jeg hoster og ja, alt i alt, tror sku at mine lunger er på vej ud!! 

Jeg sover 2-4 timer om natten, hvor jeg normalt sover 8   Så er godt død oven i knolden. (kan ligeså godt vende mig til det

Og oven i hatten har jeg også en forkølelse. 

Bare lidt brok og ynk herfra

Kamilla 36+2

årh mille mus .. kæmpe krammer herfra

har lige siddet og kigget på gamle billeder fra B.E, pyha vi har ændret os meget de sidste 5 år

Anmeld

12. juli 2010

FrkLarsen

MaleneG skriver:

årh mille mus .. kæmpe krammer herfra

har lige siddet og kigget på gamle billeder fra B.E, pyha vi har ændret os meget de sidste 5 år

Tak for krammer søde!  

ja det er helt vildt så meget der ændres på så få år 

Men hold da ferie jeg ligner jo også noget der er løgn fra dengang, men pyt pyt, er jo smækker lækker idag Haha

Anmeld

12. juli 2010

MaleneG

FrkLarsen skriver:

Tak for krammer søde!  

ja det er helt vildt så meget der ændres på så få år 

Men hold da ferie jeg ligner jo også noget der er løgn fra dengang, men pyt pyt, er jo smækker lækker idag Haha

hehe det er jo lige det du er ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.