Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm har lige læst på SST's hjemmeside at det anbefales at man giver supplerende jerndråber fra barnet er 6 mdr gammelt. Lauritz er 7½ mdr. og har aldrig fået det, giver du dit barn jerndråber?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Hmm har lige læst på SST's hjemmeside at det anbefales at man giver supplerende jerndråber fra barnet er 6 mdr gammelt. Lauritz er 7½ mdr. og har aldrig fået det, giver du dit barn jerndråber?
Hvis han får minimum 400ml MME om dagen er det ikke nødvendigt ;-) hvis han ikke får det, så skal du give ham tilskud fra han er 6mdr til han er 1år.. ;-)
Hej
Ja det gør jeg, da Magnus kun får ca 100 ml. mme dagl.. Hvis de får 400 ml eller derover behøver man ikke give jerndr.
Ahhh, så blev jeg det klogere
Lauritz får omkring 6-700 ml. erstatning dagligt, så jerndråberne er så tilsyneladende ikke nødvendige her, puha
Tak for svarene!
linselouise skriver: Ahhh, så blev jeg det klogere Lauritz får omkring 6-700 ml. erstatning dagligt, så jerndråberne er så tilsyneladende ikke nødvendige her, puha Tak for svarene!
Jamen velbekomme ;o)
Nej, så er der hvert fald ingen grund til at stoppe det i ham ;o)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128