Klør strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

smokin

For satan! Har jo fået et enkelt strækmærke men hold nu op hvor det klør... tager mig selv i at klø i det hele tiden. Nu har jeg jo føleforstyrrelse på maven efter kejsersnittet så tænker om det er rigtigt at de klør eller om det er på maven det klør?

KH
Hende som klør ivrigt på strækmærket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Patrick07

Jeg har nogle stykker foran på maven som jeg fik med min søn for 3 år siden.. og ja de kølr pu ha ikke sådan jeg kradser hul... men plejer at smøre dem, det hjælper nogen gange.

Anmeld

12. juli 2010

smokin

Patrick07 skriver:

Jeg har nogle stykker foran på maven som jeg fik med min søn for 3 år siden.. og ja de kølr pu ha ikke sådan jeg kradser hul... men plejer at smøre dem, det hjælper nogen gange.

Er da helt glad for at jeg ikke har maven fuld af dem når de klør så meget.... Ej hvor jeg klør på det! Forsigtigt selvfølgelig.

Anmeld

12. juli 2010

Patrick07

Zette skriver:

Er da helt glad for at jeg ikke har maven fuld af dem når de klør så meget.... Ej hvor jeg klør på det! Forsigtigt selvfølgelig.

Ja pu ha.. men det bliver beder med tiden.. min klør først rigtig meget hvis jeg har været i et varm bad lidt for længe hehe  eller hvis jeg har det rigtig rigtig varmt.

Anmeld

12. juli 2010

Koen.

Har fået en del på mavsen og de klør altså os nogengange så man er ved at blive skør Men hjælper mig at smøre med creme!

Anmeld

12. juli 2010

lululupo

Uhhh ja jeg troede ikke jeg fik nogle, gik hele graviditeten uden, men goddag goddag hele mit maveskind flækkede under fødslen, og ja de klør max, ihhhhhhhhhhhhhhhh og rigtig stort øv!!

Anmeld

12. juli 2010

MarleneH

Zette skriver:

For satan! Har jo fået et enkelt strækmærke men hold nu op hvor det klør... tager mig selv i at klø i det hele tiden. Nu har jeg jo føleforstyrrelse på maven efter kejsersnittet så tænker om det er rigtigt at de klør eller om det er på maven det klør?

KH
Hende som klør ivrigt på strækmærket.

Jeps de kan klø... mine gør det stadigvæk , og er altså 7 år siden jeg har født

Knus Marlene

Anmeld

12. juli 2010

smokin

lululupo skriver:

Uhhh ja jeg troede ikke jeg fik nogle, gik hele graviditeten uden, men goddag goddag hele mit maveskind flækkede under fødslen, og ja de klør max, ihhhhhhhhhhhhhhhh og rigtig stort øv!!

Også mit maveskind under fødslen!! Fuck mand i den her varme... jeg er ved at dø!

Anmeld

12. juli 2010

Halbschön

Zette skriver:

Også mit maveskind under fødslen!! Fuck mand i den her varme... jeg er ved at dø!

Jeg har zebra mave... Og JA... De klør!! Iiiih... Og nu klør de endnu mere, efter dette indlæg.. Haha...

Anmeld

12. juli 2010

smokin

Renée88 skriver:

Jeg har zebra mave... Og JA... De klør!! Iiiih... Og nu klør de endnu mere, efter dette indlæg.. Haha...

haha mine klør også hvis jeg tænker på det, viser dem frem eller taler om dem... argh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.