Ud og rejse weee.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Diana...

Hej alle sammen

Som nogen af jer ved så har min mor inviteret os alle på ferie til det varme da hun fylder 50 år. 

MEN jeg har ikke været ude og rejse i mange år og det har min mand heller ikke. Det er første gang vi skal rejse med Lucas som er 19 måneder på det tidspunkt. Mit hoved det køre rundt med hvad jeg skal tage med hvordan gør vi med klapvogn osv osv osv.

Kan i ikke komme med alle jeres gode råde alt fra tøj til ture der ned (altså hvordan vi gør det nemmest for os selv med Lucas), turen i flyet ja alt hvad i lige kan komme tanke om som i synes ville være til hjælp for os. 

Knus Diana som glæder sig helt vildt men også er totalt forvirret hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

sarahb

Hej Søde.
I må tage klapvogn med udover jeres baggage, og der kan i hvis i vil købe en pose den kan puttes i ude i lufthavnen. Det har ikke været nødvendigt for os men det kan man altså.
I flyet har vi altid forskellige snacks med jeg ved han kan lide og lidt legetøj- Vi havde både noget gammelt og noget nyt med han ikk havde set før så tiden kunne gå med det.
på vores 10 timers flyvetur havde vi også hans dyne med op da han elsker sin dyne.
Mht tøj kommer det jo an på hvor det er, men hvis det er vaaarmt, så en masse tøj i bomuld, shorts tshirts osv. Husk endelig en hat eller kasket han gider have på (øv eventuelt hjemmefra med at have den på) OG så ville jeg invistere i uv tøj det giver ro på under solen og er helt fantastisk. Jeg købte det først derover da jeg viste det var betydeligt billigere i USA.
Men ellers synes jeg ikke der er noget som man er ekstra obs på andet end at nyde det og huske solcreme.

Rigtig god tur søde

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

sarahb skriver:

Hej Søde.
I må tage klapvogn med udover jeres baggage, og der kan i hvis i vil købe en pose den kan puttes i ude i lufthavnen. Det har ikke været nødvendigt for os men det kan man altså.
I flyet har vi altid forskellige snacks med jeg ved han kan lide og lidt legetøj- Vi havde både noget gammelt og noget nyt med han ikk havde set før så tiden kunne gå med det.
på vores 10 timers flyvetur havde vi også hans dyne med op da han elsker sin dyne.
Mht tøj kommer det jo an på hvor det er, men hvis det er vaaarmt, så en masse tøj i bomuld, shorts tshirts osv. Husk endelig en hat eller kasket han gider have på (øv eventuelt hjemmefra med at have den på) OG så ville jeg invistere i uv tøj det giver ro på under solen og er helt fantastisk. Jeg købte det først derover da jeg viste det var betydeligt billigere i USA.
Men ellers synes jeg ikke der er noget som man er ekstra obs på andet end at nyde det og huske solcreme.

Rigtig god tur søde

Åhh den med hatten vi øver og øver og øver og han nægter bare at have den på røv irriterende. Hvordan tog han flyveturen og propper i ørene? 

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Op 

Anmeld

12. juli 2010

mor_sabina

Sarah skriver faktisk det jeg ville skrive.
Kan måske tilføje st vi købte en gammel brugt klapvogn, da de meget ofte går i stykker under flyrejsen. Så havde vi en flaske med i flyet til at tage propperne. Og har fået et råd om næsespray en time før afreje, men der er lidt delte meninger om det er gost med næsespray. Vi gjorde det og der var ingen problemer.

Håber i får en rigtig god tur

Anmeld

13. juli 2010

sarahb

Vi har både haft vores sprit nye emmljunga klapvogn med og så også som klapvogn og vores lidt billigere også og der er aldrig sket noget og ellers dækker forsikringen.
Isaac har aldrig haft noget med propper selvom vi har fløjet nåde laaaange og korte strækninger .. Jeg gav ham en juice så han drak men vi lettede og landede så kan det være det er det der udlignende trykket..
Ja det er så svært det med hatten. Isaac har heldigvis tager godt imod kasketten. Ellers køb en lille papasol ril klapvognen når han sidder der. Ellers kan ham selv være med til at vælge en, måske det kunne virke

Anmeld

13. juli 2010

sarahb

Vi har både haft vores sprit nye emmljunga klapvogn med og så også som klapvogn og vores lidt billigere også og der er aldrig sket noget og ellers dækker forsikringen.
Isaac har aldrig haft noget med propper selvom vi har fløjet nåde laaaange og korte strækninger .. Jeg gav ham en juice så han drak men vi lettede og landede så kan det være det er det der udlignende trykket..
Ja det er så svært det med hatten. Isaac har heldigvis tager godt imod kasketten. Ellers køb en lille papasol ril klapvognen når han sidder der. Ellers kan ham selv være med til at vælge en, måske det kunne virke

Anmeld

13. juli 2010

Majbriteriksen

Hej

Jeg ville hvis jeg var jer ikke bruge penge på en kasse til at komme klapvognen i på flyturen. Både fordi den ikke hjælper en dyt og så skal i døje med den rundt på hele ferien.

Vi har fået afvide at man godt må tage klapvognen med helt hen til gaten/flyet og så bliver den pakket i flyet som det sidste. Så er den der når i står ud af flyet igen og den er beskyttet på turen da den ikke ligger under en masse kufferter.

Så har i den også i de 2 timer i venter i lufthavnen.

Hvis der mod forventning skulle ske noget med den, så dækker jeres indbo-eller flyselskabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.