Natteravne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

NoName

Hej eller god nat..

Hvad siger man egentlig når man er vågen på denne tid af døgnet????

Hvorfor er i oppe nu???

Jeg er oppe fordi jeg ikke kan sove pga varme og så hoster jeg som en sindsyg.... Så jeg er stået op, så kæresten kan få lidt nattero, han skal jo trods alt på arbejde i morgen...

NoName 37+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

jacqueline84

Sikke noget.. Men det godt nok også varmt!

Jeg er oppe pga jeg på arbejde. Men ville nu helst lige i sengen

Anmeld

12. juli 2010

Mathilde

Jeg er oppe fordi jeg har svært ved at få luft og har feber...

Vågnede med 40.5 i feber igår morges og kom til vagtlægen med meldingen om kyssesyge efter en lur vågnede jeg og havde endnu sværer ved at få luft og måtte igen ringe til vagtlægen. Hun ville sende en ambulance, hvilket jeg ikke ville. Fik en veninde til at køre mig. Der var meldingen slem halsbetændelse og nu er jeg på pencilin.

Men vågnede for en time siden med vildt meget slim i halsen, der gør det endnu sværer at trække vejret

Så nu prøver jeg med noget kamillethe og håber det kan opløse lidt af slimet, så jeg kan få luft

Har det meget dårligt! ØV. Så derfor er jeg oppe.

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Åhh jeg kan bare ikke sove mit hoved det køre rundt med alverdens tanker grrr. Så nu håber jeg at jeg snart kan falde i søvn!

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Mathilde skriver:

Jeg er oppe fordi jeg har svært ved at få luft og har feber...

Vågnede med 40.5 i feber igår morges og kom til vagtlægen med meldingen om kyssesyge efter en lur vågnede jeg og havde endnu sværer ved at få luft og måtte igen ringe til vagtlægen. Hun ville sende en ambulance, hvilket jeg ikke ville. Fik en veninde til at køre mig. Der var meldingen slem halsbetændelse og nu er jeg på pencilin.

Men vågnede for en time siden med vildt meget slim i halsen, der gør det endnu sværer at trække vejret

Så nu prøver jeg med noget kamillethe og håber det kan opløse lidt af slimet, så jeg kan få luft

Har det meget dårligt! ØV. Så derfor er jeg oppe.

Ej Mathilde dog det lyder overhoved ikke rart. Rigtig god bedring til dig 

Anmeld

12. juli 2010

Mathilde

Diana... skriver:

Ej Mathilde dog det lyder overhoved ikke rart. Rigtig god bedring til dig 

Det er det bestemt heller ikke Mange tak søde

Anmeld

12. juli 2010

Anne85

Varmen, plukveer, smerter Down stairs... Så jeg har vist sammenlagt fået et par timers søvn. Og sårn har de sdste par uger været

Anne 41+4

Anmeld

12. juli 2010

NoName

Weee Det begyndte at regne ved 6 tiden... så jeg har fået 3 timer fra kl 6-9 ahhh nu føler jeg mig dejlig udhvilet (nooooot)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.