Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For at køle Freja lidt ned, tog vi hendes badekar ud i haven i fredags, og nu har hendes far aldrig været kendt for at kunne begrænse sig... så derfor købte han et badebassin til hende - naturligvis i en størrelse så han selv kunne være med...
Og i dag skulle moren så også lige i med hende for at blive kølet lidt af...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha jamen det er da fantastisk.
Herhjemme har vi kun et af de almindelige små runde badebassiner... men alligevel skulle både Carsten og en af hans venner ligge i det i fredags.. Liva synes det var fantastisk at de ville bade med hende
Min mand er så gået endnu mere over gevind, hihi.
Vores pool er bare kæmpe stor.
Men skønt med vand til de varme dage. Jeg har også været med pigerne mange gange
Det ville min mand også have købt, hvis ikke hans kone havde været med..
"Jamen skat, sådan en 10.000 liters pool ville være fantastisk i haven"
Problemet er så bare at vores datter er meget for lille til en 10.000 liters pool endnu...
Skouboe skriver: For at køle Freja lidt ned, tog vi hendes badekar ud i haven i fredags, og nu har hendes far aldrig været kendt for at kunne begrænse sig... så derfor købte han et badebassin til hende - naturligvis i en størrelse så han selv kunne være med... Og i dag skulle moren så også lige i med hende for at blive kølet lidt af...
Hvor ser det bare dejligt køligt ud.
Jeg vil også ha have.
Hvis bare man havde en have
Og hvor er hun sød
Tulipan skriver: Hvis bare man havde en have Og hvor er hun sød
Tak, tak
Hun er endelig ved at være på den anden side af 72 ugers tigerspringet, så det er muligt at få et smil fra hende igen
Skouboe skriver: Tak, tak Hun er endelig ved at være på den anden side af 72 ugers tigerspringet, så det er muligt at få et smil fra hende igen
Hvor dejligt. Er sgu glad for vi er sluppet let over de spring
Du siger bare til når vi skal kigge forbi
I eftermiddags var Niels og jeg ved stranden, det var bare så lækkert at blive kølet ned og føle sig nogenlunde normal igen.
Metchen skriver: Du siger bare til når vi skal kigge forbi I eftermiddags var Niels og jeg ved stranden, det var bare så lækkert at blive kølet ned og føle sig nogenlunde normal igen.
I kommer da bare til Ølstykke - der er masser af plads i poolen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128