Spørgsmål til jer kloge kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning omkring den 3. til 7. juli ved ikke lige helt præcis hvilken dage. Men i dag har jeg haft muren i underlivet. Har testet, men den var negativ (hvis den er der er jeg så kun 2+5). Så spørger lige jer om I havde muren omkring dette tidspunkt?

Håber sådan på en marts termin, min testdag er den 20 juli så må jo pænt vente, men det føles som om der er noget i gærde.

Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

tbk

Hejsa..

Jeg kan ikke give dig et konkret svar, men har selv følt det samme, efter min seneste ægløsning..

I snart 2 uger har jeg haft smerter i underlivet og har været til læge 2 gange, med en uges mellemrum. Men lægerne kan ikke sige hvad der er endnu. De har taget graviditetstest og test for urinvejsinfektion, men der har ikke været noget at måle endnu.

Jeg er meget spændt på imorgen, da jeg er gået 5 dage over tid og skal igen tage en test,så jeg krydser bare fingre for at der er en lille en på vej igen..

Det skal lige siges at jeg har en pige på 2 år og 4 mdr.,som blev taget ved kejsersnit, ¨å det kan også have skylden, for de smerter, hvis det forhåbentlig skyldes graviditet..

MVH TBK

Anmeld

11. juli 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning omkring den 3. til 7. juli ved ikke lige helt præcis hvilken dage. Men i dag har jeg haft muren i underlivet. Har testet, men den var negativ (hvis den er der er jeg så kun 2+5). Så spørger lige jer om I havde muren omkring dette tidspunkt?

Håber sådan på en marts termin, min testdag er den 20 juli så må jo pænt vente, men det føles som om der er noget i gærde.

Ano

Tror du er lidt for tidlig ude, det er de færeste der kan teste positiv så tidlig. Du skal huske at fra sidste mens første dag, og frem til æggeløsning ikke tæller med som sådan, altså baby er ikke undfanget. Det bliver den lille først når du har ÆL. Hvis du havde ÆL den 3 er det kun en lille uge siden den lille er undfanget, og ægget har måske først sat sig fast nu. Altså din krop er først lige gået i gang med at producere graviditetshormoner, og det tror jeg ikke kan ses endnu.

Om din muren i maven er fordi ægget er ved at sætte sig fast, eller om din krop forbereder sig til graviditeten der måske venter, det kan jeg ikke svare på, det tror jeg kun tiden kan. Men  for den er der for jer

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Skal nok krydse for dig. Ved lige præcis hvordan du har det

Dette er mit 4. barn (hvis vi er så heldige) og håber virkelig den er der? Har bare ikke oplevet det de 3 andre gange. Tak for svar og held og lykke med testen i morgen

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Tror du er lidt for tidlig ude, det er de færeste der kan teste positiv så tidlig. Du skal huske at fra sidste mens første dag, og frem til æggeløsning ikke tæller med som sådan, altså baby er ikke undfanget. Det bliver den lille først når du har ÆL. Hvis du havde ÆL den 3 er det kun en lille uge siden den lille er undfanget, og ægget har måske først sat sig fast nu. Altså din krop er først lige gået i gang med at producere graviditetshormoner, og det tror jeg ikke kan ses endnu.

Om din muren i maven er fordi ægget er ved at sætte sig fast, eller om din krop forbereder sig til graviditeten der måske venter, det kan jeg ikke svare på, det tror jeg kun tiden kan. Men  for den er der for jer

Takog ved du har helt ret. Men nu prøvede jeg lige og teste det kunne jo være(ønsketænkning). Men tak for krydserne og svaret. Håber selv det er ægget der er ved at sætte sig fast

Knus

Anmeld

11. juli 2010

tbk

Tak tak.. Er så spændt!!

Jeg havde det heller ikke sådan sidste gang.. Men har oppustet mave, kvalme og smerter i underlivet, så det vil næsten være mærkeligt, hvis den ik er der..

Men det siges jo at man selv kan fremkalde de mest mærkelige tegn, når man ønsker sig noget..

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

tbk skriver:

Tak tak.. Er så spændt!!

Jeg havde det heller ikke sådan sidste gang.. Men har oppustet mave, kvalme og smerter i underlivet, så det vil næsten være mærkeligt, hvis den ik er der..

Men det siges jo at man selv kan fremkalde de mest mærkelige tegn, når man ønsker sig noget..

Ja det er noget underligt noget at man kan fremkalde de ting, men mon ikke den er der når du tester i morgen. Du må jo så få termin i marts og så kan vi jo følges ad. Er dog ano til nf (hvis altså jeg er gravid) og jeg kan holde min mund

Håber lige og høre fra dig i morgen og krydser for dig

Knus

Anmeld

11. juli 2010

tbk

Puha det bliver svært at holde mund, men skal nok lige skrive..

HÅBER!!!!

Anmeld

12. juli 2010

tbk

Øv Øv.. Ingen hcg at spore endnu, men har stadig ikke opgivet håbet helt endnu, da jeg først kunne teste positiv sent sidst jeg var gravid.. Skal til lægen imorgen og tjekkes, da jeg stadig har en del smerter og hvis det ikke er pga graviditet, må vi hellere finde ud af hvad det så er..

MVH TBK

Anmeld

12. juli 2010

Anonym trådstarter

tbk skriver:

Øv Øv.. Ingen hcg at spore endnu, men har stadig ikke opgivet håbet helt endnu, da jeg først kunne teste positiv sent sidst jeg var gravid.. Skal til lægen imorgen og tjekkes, da jeg stadig har en del smerter og hvis det ikke er pga graviditet, må vi hellere finde ud af hvad det så er..

MVH TBK

Øv har tænkt så meget pådig i dag og krydset helt vildt.Og ja nogen tester sent, så krydser videre for dig

Kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.