Lige lidt billeder af vores tøs.... (Billedespam -for vildt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Årh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Lone Jakobsen

sikke skønne billeder fra sandkassen

Anmeld

12. juli 2010

Mira0911

nutche skriver:

sikke skønne billeder fra sandkassen

Ja, hun hyggede sig rigtigt... Hver gang hun kom i haven, tog hun sin fars hånd og fik ham med hen til sandkassen... :)

Anmeld

12. juli 2010

Camilla_a

MoarJ skriver:

Fra vores ferie i Bork...

En super fantastisk uge havde vi der... Helt klart et sted vi tager på ferie igen til næste år..

Rigtige dejlige billeder  Ja Bork er et skønt sted. Jeg kommer fra Nr. Bork eller lige mellem Nr. Bork og Bork havn, ved siden af kirken

Anmeld

12. juli 2010

Mira0911

Camilla_a skriver:

Rigtige dejlige billeder  Ja Bork er et skønt sted. Jeg kommer fra Nr. Bork eller lige mellem Nr. Bork og Bork havn, ved siden af kirken

EJ, så kunne vi da have kigget forbi.... Vi er da kørt igennem Nr. Bork... Vi skal helt klart til Bork til næste sommer... :O)

Anmeld

12. juli 2010

Camilla_a

MoarJ skriver:

EJ, så kunne vi da have kigget forbi.... Vi er da kørt igennem Nr. Bork... Vi skal helt klart til Bork til næste sommer... :O)

Jeg bor der ikke mere   Kan godt forstå I gerne vil der til igen til næste sommer. Jeg har kun gode minder der fra, der er en rigtig god windsurfer strand! Var der faktisk i lørdags  Min faster og onkel vil rigtig gerne købe sommerhus der og har kigget i et par år. De er ret dyre fordi det er så populær, men jeg håber de snart finder et så vi kan låne det

Anmeld

12. juli 2010

Mira0911

Camilla_a skriver:

Jeg bor der ikke mere   Kan godt forstå I gerne vil der til igen til næste sommer. Jeg har kun gode minder der fra, der er en rigtig god windsurfer strand! Var der faktisk i lørdags  Min faster og onkel vil rigtig gerne købe sommerhus der og har kigget i et par år. De er ret dyre fordi det er så populær, men jeg håber de snart finder et så vi kan låne det

Vi var stort set næsten hver dag nede forbi surfer stranden... ;) Ja det er et utroligt lækkert sted... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.