Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har testet og flyttet min grænse i dag Har vist aldrig været så bettekål, som jeg var da jeg skulle hænge og dingle i en snor 40 m oppe og falde 30 m frit
MEN JEG GJORDE DET!!!! Og er så stolt af mig selv Det er markeringen af en ny periode og et nyt (og 1 år ældre) jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor fedt og super sejt at du gjorde det
Det havde jeg alligevel aldrig turde - var det ikke et fedt sus?
Kæft, hvor er du sej
Sådan noget ville jeg også ønske jeg turde.. men er med alderen (desværre) blevet så bange for højder, at min ben ryster, bare jeg stiller mig på en stol..
Kanon fedt ! ville godt nok skide i bukserne hvis det var mig puha..men var det ikke bare mega fedt ?!
Det var det fedeste sus Oppe på platformen var jeg lammet af skræk og kunne ikke bevæge mig. Jeg klamrede mig til gelænderet og han måtte hjælpe mig hånd fri Selve faldet tog kun 3 sek, og man når at tænke shit mange gange, men det var alligevel så sjovt. Da jeg kom ned på jorden igen, gik der næsten 15 min inden mine ben og hænder holdt op med at ryste
Sidder her på sofaen og får helt sus i maven bare af at tænke på hvordan det måtte føles. Du er da bare for sej!
UHHHH!!! Hvor ER du sej!!!! Det havde jeg ALDRIG turdet, det er helt sikkert!!!! Ville du prøve det igen??
Så sejt... :) Turde jeg slet ikke at prøve...
Rosa skriver: UHHHH!!! Hvor ER du sej!!!! Det havde jeg ALDRIG turdet, det er helt sikkert!!!! Ville du prøve det igen??
Ikke om jeg så fik penge for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128