Stumpen skriver:
Vi er i fuld gang med at kigge efter en campingvogn.. Først ledte vi udelukkende på dem med to køjer i den ene ene, siddegruppe i midten og dobbeltseng i modsatte ende... Meeen de ligger lige højt nok i forhold til hvad kontoen kan klare..
Nå men så kiggede vi på dem hvor der er køje i den ene side og en lille sidegruppe overfor, som vi så ville lave om til dobbeltseng (selv fikse noget) så vi alle kan ligge i den ene ende.. 2 V og 2 børn...
Så tænkte vi på dem med to enkelt senge og bakse noget sammen der, så det bliver en stor seng...
Nu tænker jeg så en med køjer i den ene ende, lille sidegruppe overfor køkkenet og så lave den store siddegruppe om til seng...
Jeg GIDER ikke skulle redde op hver dag og mener hurtigt vi vil blive kede af de vogne hvor der er 3/4 med enkelt køje ovenpå, da ungerne jo bliver større og Victoria endnu er for lille til at ligge i køje...
Hvor meget bruger man sin fortelt i dagens DK, er en siddegruppe indenfor ligegyldigt?
og ja jeg er total ny-campist 
-Anja
Vi kigger også på CV, og jeg har fundet ud af en del;-)
Hvis man KUN skal være i DK, så er et fortelt guld værd. Hvis man gerne vil kører på tur sydpå, så er det godt med en god siddegruppe i midten. Grunden til dette er, at hvis man holder ind for en nat, så er det godt at have en god siddeplads.
Vores bud er pt. en Hobby KMFe, LMC 720, eller en Dethleffs 700.
Hvis i bare vil bruge den på Campingpladser herhjemme, så kig efter en med et godt stort bredt fortelt. Køb en god madras til forenden af vognen, og brug forteltet til alt;-)
Giver det mening?
Hvilken model vil i gerne have? hvad må i trække?