Min baby sover ikke, er det pga varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Liljesilas

Hej piger.

De sidste dage, har min bette dreng ikke sovet ret meget hverken om dagen eller natten Jeg nyder naturligvis at han er vågen, men jeg er også lidt nervøs, for som jeg kan læse mig frem til, skal en nyfødt sove 14-20 timer. Han plejer at sove rigtig meget, men nu er han lys vågen. Han brokker sig lidt ind imellem, også uden at være sulten eller noget.. Det sted han virker til at føle sig mest tilpads, er på aktivitetstæppet.

Skyldes det varmen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Liljesilas

Slet ingen???

Anmeld

11. juli 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Hej piger.

De sidste dage, har min bette dreng ikke sovet ret meget hverken om dagen eller natten Jeg nyder naturligvis at han er vågen, men jeg er også lidt nervøs, for som jeg kan læse mig frem til, skal en nyfødt sove 14-20 timer. Han plejer at sove rigtig meget, men nu er han lys vågen. Han brokker sig lidt ind imellem, også uden at være sulten eller noget.. Det sted han virker til at føle sig mest tilpads, er på aktivitetstæppet.

Skyldes det varmen???

Det kan sagtens være pga. varmen.. Helt bestemt.. Men jeg vil lige sige at min søn heller ikke sov de der 14-20timer i døgnet da han var spæd, så jeg tror det er helt normalt ;-) Min dreng har aldrig sovet så meget ;-)

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Johannes sover heller ikke ret meget, og er 4 uger idag. jeg tror det er pga varmen. når han så falder i søvn ligger jeg ham ind i vores soveværelse, så sover han 4timer uden brok. der er nemlig ikke særlig varmet.

Anmeld

11. juli 2010

Barbamama

min datter sover absolut heller ikke det hun plejer i de her dage. Og det er pga varmen. Der er ikke så meget at gøre ved det. Jeg kan se at temperaturen falder i næste uge. Heldigvis. He he

Anmeld

11. juli 2010

Liljesilas

Han sov de første 11 dage "konstant" men nu sover han ca. 5 timer om natten, og 3 timer om dagen, det virker slet ikke som om det er nok. Men 1000 tak for jeres svar, er glad for at hører det nok er varmen, og at i kender til det. Det vil være så skønt hvis vejret bare bliver lidt milder næste uge, så bette manden kan få lidt ro...  

Anmeld

12. juli 2010

grube1984

mayapigen skriver:

Han sov de første 11 dage "konstant" men nu sover han ca. 5 timer om natten, og 3 timer om dagen, det virker slet ikke som om det er nok. Men 1000 tak for jeres svar, er glad for at hører det nok er varmen, og at i kender til det. Det vil være så skønt hvis vejret bare bliver lidt milder næste uge, så bette manden kan få lidt ro...  

Vi har det samme problem med Nicklas.. han kan heller ikk finde ro i den varme.. Hvor han feks normalt sover ½ time om formiddagen og 3 timer til middag, så sover han kun 2x1 time på en god dag....
Og da Nicklas var nyfødt bebs i varmen, så sov han heller ikk så meget som de siger bøgerne.... Nogle børn sover mere end andre.. Nicklas har en kusine som er 10 dage ældre end ham, og hun sov næsten kun de første 3 mdr.. Så det er meget forskelligt...

Anmeld

13. juli 2010

qp

Åbn alle vinduerne inden i går  i seng og lad vær med og luk dørene, sæt en blæser midt på gulvet i et af midterrummene - så kommer der lidt cirkulation i rummene... Lad ungerne sove uden dyne og kun med ble - ja det virker ihvertfald her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.