Når de bliver 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Vingummien

Snakkede med en idag o, hvad de små skal have osv i gave når de liver 2 år. Og jeg er bare helt blank.

Så tænkte på, hvad fik jeres børn da de blev 2 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

LinLin

David fik duplo tog!; han har leget med det lige siden (bliver 4 til sep) - så det er den bedste gave jeg endnu har givet

han fik også cd-afspiller + forskellige cd'er - kan faktisk ikke huske hvad han ellers fik det år...

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Emil fik duplo tog da han blev 1 år.

Jeg selv overvejer stærkt at give ham et køkken, han elsker det, og det han har nu er for blød i plastikket til hans voldsomme bevægelser.

Men syntes det vil være for kedeligt for Emil hvis alle andre kom med gavekort, ved godt han stadig er lille, men syntes der skal være lidt han kan pakke op også og lege med, med det samme.

Anmeld

11. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Tulipan skriver:

Snakkede med en idag o, hvad de små skal have osv i gave når de liver 2 år. Og jeg er bare helt blank.

Så tænkte på, hvad fik jeres børn da de blev 2 år?

Frederic bliver også 2 til sep.

Vi står og har købt hus, så vi har en del ønsker til udenfor...

Men hvad med;

- duplo ting

- løbe cykel

- brio togbaner

- dukketing

- bøger / cd mm

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Mor til Frederic skriver:

Frederic bliver også 2 til sep.

Vi står og har købt hus, så vi har en del ønsker til udenfor...

Men hvad med;

- duplo ting

- løbe cykel

- brio togbaner

- dukketing

- bøger / cd mm

Han har alt det undtagen løbecykel, og er i tvivl om han vil forstå den nok endnu, til at han vil bruge den i mere end 2 min. Knægten har jo ingen tålmodighed ang sådan noget

Anmeld

11. juli 2010

Valle81

Istedet for et køkken hvad med sådan en værktøjsbænk med hammer skruemaskine briller osv:0) Der kan skrues skruer i bordet og sådan:0)

Anmeld

11. juli 2010

Margorie

Silke fik hello kitty gulvtæppe, hello kitty lego dublo, bøger, trehjulet cykel, sengetøj, sko, og en tunnel fra ikea, og penge..

Anmeld

11. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Tulipan skriver:

Han har alt det undtagen løbecykel, og er i tvivl om han vil forstå den nok endnu, til at han vil bruge den i mere end 2 min. Knægten har jo ingen tålmodighed ang sådan noget

Du kender ham jo bedst...

Vi har et træ køkken - duplo - brio tog bane - legetelte - scooter/el motorcykel/ bobbycar/ have traktor/ scania lastbil osv.

Han har prøvet fætters løbe cykel, så det er helt klart en han skal have. For hans politi scooter er lige ved at være for kedlig, han har så fundet en ny måde at køre på og han kalder det selv; se, køre på baghjul...

Men der findes så mange ting til både duplo og brio togbane. Frederic elsker at lege og samle hans togbane - bygge med duplo mm.

Hvad med en arbejds bænk med skruemaskine/ skruer/ hammer osv?

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Valle81 skriver:

Istedet for et køkken hvad med sådan en værktøjsbænk med hammer skruemaskine briller osv:0) Der kan skrues skruer i bordet og sådan:0)

Hvor kan man få det og hvad er det lavet af?

Anmeld

11. juli 2010

Valle81

Tulipan skriver:

Hvor kan man få det og hvad er det lavet af?

VI købte en til Sebastian i fætter br og vi gav 299,95 men har også set dem i Harald Nyborg:0) De er lavet af plastik liesom køkkenerne - nogle mere stabile end andre. Den vi har er ok, men kunne godt være mere stabil - har engang set et fra Black and Decker det var sejt - Bilka tror jeg det var:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.