Kongens have har gratis prisbelønnet børneteater hver dag kl. 14.00 og 15.00 undtagen mandag. Legepladsen er lidt kedelig, men ok. Pavillionen ved siden af har mad, drikkelse og is. Ellers er der en dejlig restaurant med rimelige priser.
Ørstedsparken har to legepladser. Den ene ligger op ad cafe Hacienda, hvor der er hyggelig stemning med udsigt over søen. På den anden side af søen ligger en stor bemandet legplads for både store og små.
Dyrehaven nord for København har ponyridning ved Fortunen og i den anden ende Bakken forlystelsespark. Skøn picnic i kæmpe park, men store afstande for små ben.
De to parker nævnt øverst ligger 5 min gågang fra hinanden lige ved Nørrepot st. midt i byen.
God ferie! :-)
Dem er jeg også med på.
Vi var i Kongens have forleden. Hun sov til middag i skyggen af et træ. Bagefter så vi dukketeateret og bagefter legede hun på natur legepladsen.
Sidste uge var vi skoven ved dyrehaven hvor vi bagefter var på bakken (der var ikke så meget for datteren som kun er næsten 3) Men hun kunne godt lide at være i Skoven.
hvis I tager Kongens have, er i også tæt på Nyhavn hvor I f.eks kan tage en kanal rundfart (60 min. 30 kr per person og gratis for under to år med Netto bådene) og så kan I også besøge Amalienborg det er heller ikke langt fra.
Anmeld