stadig ingen mens og utydelig streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Moar2

Hej. . .

Jeg har før skrevet at jeg en uge efter ægløsning har kunne teste meget svag positiv. Jeg tog en test igår eftermiddags, hvor test stregen blev mere tydelig og kom frem inden 3 min. her i dag testede jeg igen dog ikke med urin som er 4 timer. Test stregen kan jeg ane men kom først efter 5 min....

Syntes bare det er mystisk at jeg ikke får en tydelig test streg, er gået 1 dag over min normal cyklus på 30 dage.

men tror i ikke det er fordi der er noget galt at stregen er så svingende i udfaldet  eller skal jeg være lidt med tålmodig  og teste om nogle dage igen?

Håber mens bliver væk.

undskyld alle mine indlæg om dette, men syntes hele forløbet denne gang er lidt underlig. og håber nogen måske har prøvet noget lign og kan fortælle om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Muffinmus

kan du tage et billede af testen og se stregen er den som hovedregel godt nok, kan du ikke er den ikke rigtig "god" positiv...

Hm, aner ikke hvad din krop laver, enten er røv test du har dig, en graviditet der vises med lavt hcg, enten fordi du ikke udskiller ret meget hcg eller fordi det ender i en biokemisk og du får din mens om et par dage:-)

Ingne kan rigtigt hjælpe dig, kun komme med gisninger jo:-)

Men jeg håber da din mens bliver væk.

Anmeld

11. juli 2010

luckas-mor

altså første gang jeg testede var der en meget utydelig streg, så jeg regnede ikke med der var noget.. men efter en næsten 2 måneder uden mens, testede jeg igen, og igen var den utydelig men jeg var så gravid..

meb som sagt er det jo meget svært for os andre a udtale os om og det er også synd hvis der så alet ikke er noget om snakken..

men jeg krydser hvertfald meget fingre for at der er noget om snakken og at en lille ny er på vej.

stoort natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.