hjæp brunt udflåd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

silden85

hej er 20+2 og idag har jeg haft brunt udflåd, 2 gange, jeg er lidt nervøs. er der andre der har prøvet det, hvad ville i gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Babyja

Hej!

Jeg har også selv været udsat for det men er ikke noget jeg har tænkt over for tror ikke det er farligt..?? Hvis du er nervøs, skal du klart kontakte lægen...

Anmeld

11. juli 2010

silden85

det kan jeg ikke idag, før imorgen og jeg ved ikke om jeg skal ringe til vagtlægen eller fødestedet eller min jordmorede?

Anmeld

11. juli 2010

Babyja

kunne du gøre??? hvor langt er du henne??

Anmeld

11. juli 2010

Pia.

Har du ondt ? - og hvor meget er det ? Kunne du evt. skulle ha' haft din menstruation nu, så du bløder en smule...

Har du haft sex inden for de sidste 12-24 timer ?

Tror uden at vide mig sikker at det er meget normalt, har selv prøvet det.

Men vil sige at hvis det er noget der gør der nervøs og din graviditet pludselig virker anderledes end normalt, så ville jeg nok lige give lægen et kald.. se måske tiden an til i morgen...

Mærker du liv ?

Knus Pia

Anmeld

11. juli 2010

silden85

Har du ondt ? - og hvor meget er det ? Kunne du evt. skulle ha' haft din menstruation nu, så du bløder en smule...

Har du haft sex inden for de sidste 12-24 timer ?

Tror uden at vide mig sikker at det er meget normalt, har selv prøvet det.

Men vil sige at hvis det er noget der gør der nervøs og din graviditet pludselig virker anderledes end normalt, så ville jeg nok lige give lægen et kald.. se måske tiden an til i morgen...

Mærker du liv ?

Knus Pia

jeg er 20+2 idag, jeg har ikke ondt, og jeg har ikke haft sex de sidste 12-14 timer, men jeg var i fårup sommerland igår, men jeg prøvede ikke noget, men jeg gik rigtigt meget, og jeg bliver bare nervøs fodi jeg ike har haft brunt udflåd siden uge 7 og jeg er i tvilv om jeg har mærket liv endnu, men jeg tror at jeg har mærket liv, men jeg ved det ikke

Anmeld

11. juli 2010

Pia.

silden85 skriver:

jeg er 20+2 idag, jeg har ikke ondt, og jeg har ikke haft sex de sidste 12-14 timer, men jeg var i fårup sommerland igår, men jeg prøvede ikke noget, men jeg gik rigtigt meget, og jeg bliver bare nervøs fodi jeg ike har haft brunt udflåd siden uge 7

Kan muligvis godt være fordi du har gået meget mere rundt end normalt i går... men jeg syntes altså du skal ringe til fødegange bare og spørge dem til råds - sig du er nervøs og at du bløder lidt...

Hvis de ikke har så travlt er jeg sikker på de beder dig komme forbi så de lige kan lytte hjertelyd....

håber det bedste...

Anmeld

11. juli 2010

silden85

Pia. skriver:

Kan muligvis godt være fordi du har gået meget mere rundt end normalt i går... men jeg syntes altså du skal ringe til fødegange bare og spørge dem til råds - sig du er nervøs og at du bløder lidt...

Hvis de ikke har så travlt er jeg sikker på de beder dig komme forbi så de lige kan lytte hjertelyd....

håber det bedste...

er det så fødegange jeg skal ringe til eller vagtlægen eller min jordmorede ? for jeg ved ikke hvem jeg skal kontakt af dem

Anmeld

11. juli 2010

Pia.

silden85 skriver:

er det så fødegange jeg skal ringe til eller vagtlægen eller min jordmorede ? for jeg ved ikke hvem jeg skal kontakt af dem

Jeg mener uden at være sikker at det er fødegangen du skal ringe til...

men måske det var en idé at ringe til vagtlægen først og spørger ham/hende - man må gerne lyde lidt ekstra nervøs for at komme ind og se alt er okay... og sig evt. du har lidt ondt... nogen vagtlæger er jo bare super søde og tager alt alvorligt hvor imod andre er lidt mere - ja ligeglade... desværre...

så sig du har lidt ondt og du bløder en smule...

Håber du lige vender tilbage...

Knus Pia.

Anmeld

11. juli 2010

Lise

Jeg ville aldrig tøve med at ringe til fødegangen. Man kan jo bare fortælle hvad det er, og så kan de tage stilling til om det er noget...

Hellere ringe 20 gange for meget, end 1 gang for lidt

Jeg var i øvrigt også i Fårup sommerland under sidste graviditet, og havde efterfølgende brunt udflåd  Men der kom da et fint barn ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.