Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tak tak, allesammen!
Laura og jeg havde en LAAAAANG og meget varm køretur herover i går Efter en meget mærkelig (og stadig helt vildt varm) nat er vi nu så småt klar til at tage imod flyttevognen... Det regner heldigvis ikke! Det frygtede vi
Det føles allerede hjemligt at være herovre igen! Der går nok lige lidt tid inden det går op for mig at jeg ikke skal tilbage igen (at bo i hvert fald)!
Knus Caroline - træt med træt ovenpå!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: tak tak, allesammen! Laura og jeg havde en LAAAAANG og meget varm køretur herover i går Efter en meget mærkelig (og stadig helt vildt varm) nat er vi nu så småt klar til at tage imod flyttevognen... Det regner heldigvis ikke! Det frygtede vi Det føles allerede hjemligt at være herovre igen! Der går nok lige lidt tid inden det går op for mig at jeg ikke skal tilbage igen (at bo i hvert fald)! Knus Caroline - træt med træt ovenpå!
Hav en rigtig god indflytningDet har vi heldigvis overstået nu. Men vi havde høj solskin og det var rigtig ubehageligt.
VELKOMMEN til djævleøen søde! Håber I bliver glade for at være her!
Kram Maria
Jubiiiiiiiii!!! Velkommen tilbage til Kongeøen skønneste
Kan ikke vente til at høre mere om, hvordan hele flytningen er gået, og hvordan i alle er faldet til med det.
Og nej, kan heller ik vente til at spise is og sushi i byen sammen med dig.
Velkommen herovre , vidste ikke det var Nivå i skulle flytte til Jeg har arbejdet i Nivå ...
puuuuuha, det var varmt at flytte i går (<--- sved)
Og hvem fanden er det lige der laver en trappe hvor man ikke kan få en 160 cm bred seng op? Så nu skal hele madras-delen skilles ad for at vi kan komme videre Nå, men heldigvis har det da hele tiden været planen at vi skulle være i sommerhuset, så her tøffede vi op i går aftes ved 20.30 tiden og glemte alt om besværlige møbler!
I dag drager i igen mod Nivå for at forsøge på nye måder at få sengen op (noget med at save rammen over på midten og så nogle specielle plader der kan samle den igen ).. det styrer Daniel og min far
Jeg skal pakke Lauras tøj ud, og finde ud af hvor hende billeder skal hænge... Resten ordnede jeg nemlig i går
Det var bare en lille update!
Caroline86 skriver: Om ganske kort tid pakker jeg sukkerrumpen i bilen og vinker farvel til vores bolig i Jylland. Vi flytter i dag til Nordsjælland! I morgen kommer farmand, farfar, gudfar og fadder Alex med en stoooor lastbil fyldt med møbler og sager til vores nye hjem i Nivå Jeg glæder mig, men kommer til at savne vores hus her! Laura og jeg flytter ikke ind i det nye hus i dag, men skal op i sommerhuset med mormor og morfar ville absolut intet med tråden skulle bare lige skrive det ned! Hej hej Jylland... Tak for denne gang
Om ganske kort tid pakker jeg sukkerrumpen i bilen og vinker farvel til vores bolig i Jylland. Vi flytter i dag til Nordsjælland! I morgen kommer farmand, farfar, gudfar og fadder Alex med en stoooor lastbil fyldt med møbler og sager til vores nye hjem i Nivå
Jeg glæder mig, men kommer til at savne vores hus her! Laura og jeg flytter ikke ind i det nye hus i dag, men skal op i sommerhuset med mormor og morfar
ville absolut intet med tråden skulle bare lige skrive det ned!
Hej hej Jylland... Tak for denne gang
Velkommen til øen
Håber i bliver glade for at bo herovre!
sofie85 skriver: Velkommen til øen Håber i bliver glade for at bo herovre!
tak tak!
Er sikker på vi nok skal blive glad for det... Jeg har jo været vant til det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128