Hoste :( Hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.448 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

FrkLarsen

Hej Kvinder.

Nu har jeg siden i Torsdag ligget med en rigtig væmlig hoste som bare er blevet slemmere og slemmere som dagene er skredet frem.

Det er en dejlig omgang med slim i lungerne og forkølelse, nu til spørgsmålet: 

Må man tage nogen former for slimløsende når man er gravid? 

Snakkede med apoteket i lørdags, og hun nævnte en form for flydende medicin, men fik simpelthen ikke fat i hvad hun sagde, måske nogen af jer der ved det '???-Hexin' Var det eneste jeg fik fat i.. 

Kamilla 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

serinasmor

jeg blev selv slemt forkølet undet min graviditet ... jeg spurgte min læge om jeg måtte tage slimløsende hostesaft .. han sagde NEJ ... hvis det fortsætter så ring til din egen læge imorgen ...det kan jo være du er nødt til at blive tjekket og få pencilin

Anmeld

11. juli 2010

Halbschön

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Nu har jeg siden i Torsdag ligget med en rigtig væmlig hoste som bare er blevet slemmere og slemmere som dagene er skredet frem.

Det er en dejlig omgang med slim i lungerne og forkølelse, nu til spørgsmålet: 

Må man tage nogen former for slimløsende når man er gravid? 

Snakkede med apoteket i lørdags, og hun nævnte en form for flydende medicin, men fik simpelthen ikke fat i hvad hun sagde, måske nogen af jer der ved det '???-Hexin' Var det eneste jeg fik fat i.. 

Kamilla 36+1

Hej,

øv med hoste

Det kan evt være Bromhexin din læge har snakket om. Det må under visse forudsætninger gerne tages under graviditet - dog ikke i 1.trimester, men det har du jo overstået for længst..

Jeg synes du skal prøve at kontakte din læge imorgen og høre hvad han/hun vil foreslå dig..

Knus - og god bedring..

Anmeld

11. juli 2010

FrkLarsen

Renée88 skriver:

Hej,

øv med hoste

Det kan evt være Bromhexin din læge har snakket om. Det må under visse forudsætninger gerne tages under graviditet - dog ikke i 1.trimester, men det har du jo overstået for længst..

Jeg synes du skal prøve at kontakte din læge imorgen og høre hvad han/hun vil foreslå dig..

Knus - og god bedring..

Det var præsis det hun nævnte i telefonen til mig

Ja, jeg må prøve lægen i morgen, det er sku ikke til at holde ud at være nogensteder når man er syg, og så i den her varme! 

Pyyyha!! 

Anmeld

11. juli 2010

<3

Ja også drik danskvand det kan nogengange også hjælpe med at løsne slimen i halsen og næsedråber så hvis slimen kommer derfra så den ikke er så slem. Ellers tja kamillete med honning og så masser og masser af vand!!!

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.