Vores dejlige lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Vingummien

Startede med at vi skulle smide kæresten ud af sengen, en værre sovetryne. Vi skulle nemlig i skandinavinsk dyrepark. Og afsted kom vi

Har været en mega hyggeligt da, med en masse sol og varme, måske lidt for meget, men Emil fik da taget en lur imens vi var der, jeg er blevet lidt skoldet, men gør heldigvis ikke ondt.
Emil var helt vild med dyrene, især dem man kunne gå inde ved og røre, så grinede han og hvinede, og isbjørnene var han meget betaget af Mors dejlige dreng. Men højtepunktet for ham var nok legepladsen, hvor han fandt en pige at rende rundt og lege med, imens vi sad i skyggen og han nød bare at rende rundt. Og var flad af grin da en ged hoppede op i klapvogen

Da vi kom hjem var vi alle mega flade, så vi fik lige lidt aftensmad og så kom Emil i seng og vi tog lige et par timer på øjet. Nu er kæresten taget hjem, og jeg slal vist snart i seng igen, så jeg kan være frisk til en super hyggeligt dag imorgen

Her er lige lidt billeder fra vores dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

TbCp

Ser rigtig hyggelig ud

Men Emil ser nu lidt betænkelig (kan man sige det?) ud på første billede

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ser rigtig hyggelig ud

Men Emil ser nu lidt betænkelig (kan man sige det?) ud på første billede

Haha han var lige komme top fra sin lur i klapvogen, og var sådan set kun vågnet pga en masse larm fra nogle børn, så han var lidt knotten der

Anmeld

12. juli 2010

lion

Tulipan skriver:

Startede med at vi skulle smide kæresten ud af sengen, en værre sovetryne. Vi skulle nemlig i skandinavinsk dyrepark. Og afsted kom vi

Har været en mega hyggeligt da, med en masse sol og varme, måske lidt for meget, men Emil fik da taget en lur imens vi var der, jeg er blevet lidt skoldet, men gør heldigvis ikke ondt.
Emil var helt vild med dyrene, især dem man kunne gå inde ved og røre, så grinede han og hvinede, og isbjørnene var han meget betaget af Mors dejlige dreng. Men højtepunktet for ham var nok legepladsen, hvor han fandt en pige at rende rundt og lege med, imens vi sad i skyggen og han nød bare at rende rundt. Og var flad af grin da en ged hoppede op i klapvogen

Da vi kom hjem var vi alle mega flade, så vi fik lige lidt aftensmad og så kom Emil i seng og vi tog lige et par timer på øjet. Nu er kæresten taget hjem, og jeg slal vist snart i seng igen, så jeg kan være frisk til en super hyggeligt dag imorgen

Her er lige lidt billeder fra vores dag

ser ud til at I havde en super god lørdag.

Skønt billede nr. 1 ser lidt sur ud.

Nu er der kun 6 dage tilbage. Her er næsten færdig pakket. Men det kan være der kommer nogle meget trætte Helene og Jacob. For enten skal vi ikk sove, ellers skal vi op kl. 3 hvis vi er hos min mor og kl. 2 hvis vi er hjemme.

Anmeld

12. juli 2010

Vingummien

lion skriver:

ser ud til at I havde en super god lørdag.

Skønt billede nr. 1 ser lidt sur ud.

Nu er der kun 6 dage tilbage. Her er næsten færdig pakket. Men det kan være der kommer nogle meget trætte Helene og Jacob. For enten skal vi ikk sove, ellers skal vi op kl. 3 hvis vi er hos min mor og kl. 2 hvis vi er hjemme.

Må i tage jer en lille lur når i kommer

Anmeld

12. juli 2010

lion

Tulipan skriver:

Må i tage jer en lille lur når i kommer

Mange tak.

Håber bare at Cassandra og Julius sover på togturen. Vi er jo i Randers når hun plejer at stå op.

Anmeld

12. juli 2010

Vingummien

lion skriver:

Mange tak.

Håber bare at Cassandra og Julius sover på togturen. Vi er jo i Randers når hun plejer at stå op.

JA, må vi håbe. Eller tager vi alle en lur når ungerne sover til middag

Men er nok ik så mange med toget på den tid

Anmeld

12. juli 2010

lion

Tulipan skriver:

JA, må vi håbe. Eller tager vi alle en lur når ungerne sover til middag

Men er nok ik så mange med toget på den tid

Nej det er jo det. Det er før ham dernede får sko på.

Nu må vi se hvad der sker.

Anmeld

12. juli 2010

Vingummien

lion skriver:

Nej det er jo det. Det er før ham dernede får sko på.

Nu må vi se hvad der sker.

Ja

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det bare dejligt Susanne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.