Mathias 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

LouiseNielsen

Tiden flyver afsted, og Mathias bliver om 3 dage 3 mdr gammel... I den forbindelse vil jeg lige stolt vise ham frem....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Findusinde

Nøøøøøøøøøøj hvor er han bare for lækker!!!

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Kææææft han er altså lækker ,,,  Er alt egentlig blevet i orden med hans vejr trækning og fandt de nogensinde ud af hvad det var ?

Anmeld

10. juli 2010

bagger26

Nåå hvor er han nuttet.. Tiden går alt for hurtigt, min datter er lige blevet 4 mdr, fatter ikke hvor tiden er blvet af..

Anmeld

10. juli 2010

Valle81

Jeg er soooooooooooooooooooolgt til stang lakrids:0) Røv lækker dreng:0)

Anmeld

10. juli 2010

LouiseNielsen

Muffi . skriver:

Kææææft han er altså lækker ,,,  Er alt egentlig blevet i orden med hans vejr trækning og fandt de nogensinde ud af hvad det var ?

De fandt aldrig ud af hvad der var galt... Men efter et par ture til kiopraktor er det hele iorden igen. Kiopraktoren mener at det er pga smerter i hans rygge og nakke at han har haft vejttræknings problemer.... Det hele køre gennem centralnervesystemet, og når han så har trækket vejret har det gjort ondt (lidt som når vi andre har sidestik) Også holdt han bare op med at trække vejret...

Har snakket med en børnelæge. Og de går jo ikke ind for alternativ behandling, men han mener der sagtens kan være en sammenhæng, dog anbefaler han at Mathias sover på apnø-madras til han er 6 mdr.

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

LouiseLarsen skriver:

De fandt aldrig ud af hvad der var galt... Men efter et par ture til kiopraktor er det hele iorden igen. Kiopraktoren mener at det er pga smerter i hans rygge og nakke at han har haft vejttræknings problemer.... Det hele køre gennem centralnervesystemet, og når han så har trækket vejret har det gjort ondt (lidt som når vi andre har sidestik) Også holdt han bare op med at trække vejret...

Har snakket med en børnelæge. Og de går jo ikke ind for alternativ behandling, men han mener der sagtens kan være en sammenhæng, dog anbefaler han at Mathias sover på apnø-madras til han er 6 mdr.

Dejligt det er ovre og grunden måske er fundet   Det var da smadder væmmeligt   Dejlig dejlig dreng ..

Anmeld

10. juli 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er han bare skøn

Anmeld

10. juli 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Tiden flyver afsted, og Mathias bliver om 3 dage 3 mdr gammel... I den forbindelse vil jeg lige stolt vise ham frem....

Hende der kaldte ham grim skulle have stukket en sur sok ned i halsen - for svigermor er mere end tilfreds og STOLT!!!

Anmeld

10. juli 2010

Enayia

Nåååårh, hvor er han bare kær! sikke nogle utrolig flotte øjne han har!

Knus Enayia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.