Irriteret bikini dilemma.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Kloster

Hej piger.

Jeg er på jagt efter en bikini og kan bare ikke finde en til normale penge.

Jeg ønsker en overdel, der ligner en alm bh. Men bøjle, uden push up og i en lidt stor størrelse

Undeldelen skal være hipsters.

Jamen det kan da ikke passe, man kun  kan få push up ell trekant bikinier. Også i kun i mindre størrelser. Også hvis man kan, er det ikke med hipsters, men med taitrusser.

Jeg har pt 2 bikinier med bindebånd og trekant bikini. Jeg føler mine bryster kan falde ud og jeg føler, jeg skal gå og rette både på under og overdelen hele tiden

Hvad har I andre???

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

lilleflutes

har du kigget i H&M eller bilka?

Anmeld

10. juli 2010

LLN

Prøv hos Change, der kan du selv sætte din bikini sammen.

Anmeld

10. juli 2010

K&S

Kloster skriver:

Hej piger.

Jeg er på jagt efter en bikini og kan bare ikke finde en til normale penge.

Jeg ønsker en overdel, der ligner en alm bh. Men bøjle, uden push up og i en lidt stor størrelse

Undeldelen skal være hipsters.

Jamen det kan da ikke passe, man kun  kan få push up ell trekant bikinier. Også i kun i mindre størrelser. Også hvis man kan, er det ikke med hipsters, men med taitrusser.

Jeg har pt 2 bikinier med bindebånd og trekant bikini. Jeg føler mine bryster kan falde ud og jeg føler, jeg skal gå og rette både på under og overdelen hele tiden

Hvad har I andre???

VH Kloster

Hej

Jeg ved ikke om du måske kunne være heldig at finde en bikini i Stadium - de har jo mix & match - og jeg mener, jeg så alm. BH-overdele og hipsters, sidst jeg var derinde (i tirsdags).

Katja

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lige købt ny bikini i Change

der fik jeg lov til at mixe som jeg ville, og jeg blev faktisk rigtig tilfreds

Jeg har problemet at jeg jo ammer = jeg skal have en stor bh-skål, jeg skal have en bh med støtte, jeg skal have en bh som kan løftes op/trækkes ned.. umiddelbart ikke en let kombi, men det lykkedes dem at finde lige det jeg ledte efter

Knus Caroline

Anmeld

10. juli 2010

katti24

mine bikinier er osse fra change, og elsker dem bare. De har i ret store størrelser og syntes priserne er ok

Anmeld

10. juli 2010

Svei

Jeg har trekants bikinier fra H&M og det med de der trusser man binder i siden, det passer bedst til min krops facon(bred røv og korte ben)

Men synes da ellers man kan få i undertøjsbutikker-....og kvickly og Føtex har også nogle fine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.