vi skulle rigtig hygge idag først en tur på vig marked og så i skoven/stranden i høve
det var også super hygsomt og vi fik købt en masse godt til ungerne og blev godt varme i solen
men det sidste køb vi gjorde var bare rigtig øv øv
jeg gik rundt og kiggede med marcus-emil og fik så øje på en auto stol jeg gik hen og "pillede" på den
og kiggede længe, skulle se om den passede adapteren herhjemme og kom frem til at det gjorde den nok
der stod så en dreng på en 6-7 år og og fortalte mig at de to ting begge kostede 30 kr (der lå også en bæresele) jeg tænkte ok, jeg har før købte brugte autostole til en 20-30 kr så var ikke betænkelig, jeg gav ham pengene og ventede så på at han skulle give sin mor dem, men det var varmt og da vi havde stået en 5-7 min gik vi, jeg havde haft øjenkontakt med moren så jeg troede at alt var ok..
vi gik så videre en 5 min tid og kiggede på alt muligt andet mens vi lige så stille nærmede os bilen jeg havde fået lagt pose og alt muligt op i stolen som jeg bar på armen
lige pludselig ud af det blå kommer moren farende/løbende hen i mod os, aggressiv og flår autostolen ud af armen på mig jeg når lige ta min pose.. mens hun skælder ud på mig. > om jeg ikke ved hvad sådan en koster< (øh nej) og om jeg er rigtig klog at købe noget af en 6 årig (øhm har lige købt en togbane af en fire årig)
osv osv hun var truende og grov !! og jeg blev bare så paf at jeg ikke rigtige sage noget
jeg fik mine 30kr
da jeg kom hen til bilen og talte med min mor, blev jeg mere og mere gal plus at nu stod jeg jo også med et bange barn!!!
til sidst tog jeg tinke og gik hen til boden igen og bad dem om deres stand nr men sådan et havde de ikke de begyndte så at bitch'e og tale nedladende til mig og manden begyndte så at sige at vi jo kunne finde en der havde noget med det af gøre hvis jeg gerne ville klage, han var meget ubehagelig og blev ved med at nedgøre mig og tale nedladende, vi fandt ikke nogen men da vi gik hen i mod deres bod igen var der en af de andre stande der spurte til hvad der skete og jeg fortalte så (manden gik) hvad der var sket og damen gav mig en flyvers hvor på der stod nr osv, på dem der havde det hele
jeg takkede dybt og taknemligt og gik hen til min bil igen tog min telefon og ringede, jeg fik fat i en dame og hun sendte hende mand hen for at møde mig.
jeg mødte manden og fortalte historien og han virkede ikke glad over hvad jeg fortalte (ville også gerne vide om det var mig den var gal med) vi gik sammenover til boden hvor han prøvede at tale med dem men de nærmest talte/råbte i munden på hinanden og stadig nedgjorde mig (jeg synes de virkede påvirket, speedet)
manden fortalte dem at en handel er en handel og hvis de ikke gav mig autostolen så var de bortvist (jeg ville endlig bare have en undskyldning) men de nægtede alt og endte så med en bortvisning
jeg kan ikke forstå sådanne mennesker, men jeg er SÅ glad for at jeg endelig reagerede det er så sjældent at jeg gør det og så ender man bare med at tænke hvorfor sage du ikke noget.. men det gjorde jeg jo... så lille sejr, men øv at det i det hele taget skulle ske
forresten så kom marcus-emil sig hurtigt, han havde fået noget godt legetøj som skulle havde været gemt til han føs'dag så det gik over 
skulle lige have lidt luft