øv oplevelse på vig markedet idag :( (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

millesofie

vi skulle rigtig hygge idag først en tur på vig marked og så i skoven/stranden i høve

det var også super hygsomt og vi fik købt en masse godt til ungerne og blev godt varme i solen

men det sidste køb vi gjorde var bare rigtig øv øv

jeg gik rundt og kiggede med marcus-emil og fik så øje på en auto stol jeg gik hen og "pillede" på den og kiggede længe, skulle se om den passede adapteren herhjemme og kom frem til at det gjorde den nok

der stod så en dreng på en 6-7 år og og fortalte mig at de to ting begge kostede 30 kr (der lå også en bæresele) jeg tænkte ok, jeg har før købte brugte autostole til en 20-30 kr så var ikke betænkelig, jeg gav ham pengene og ventede så på at han skulle give sin mor dem, men det var varmt og da vi havde stået en 5-7 min gik vi, jeg havde haft øjenkontakt med moren så jeg troede at alt var ok..

vi gik så videre en 5 min tid og kiggede på alt muligt andet mens vi lige så stille nærmede os bilen jeg havde fået lagt pose og alt muligt op i stolen som jeg bar på armen

lige pludselig ud af det blå kommer moren farende/løbende hen i mod os, aggressiv og flår autostolen ud af armen på mig jeg når lige ta min pose.. mens hun skælder ud på mig. > om jeg ikke ved hvad sådan en koster< (øh nej) og om jeg er rigtig klog at købe noget af en 6 årig (øhm har lige købt en togbane af en fire årig)

osv osv hun var truende og grov !! og jeg blev bare så paf at jeg ikke rigtige sage noget jeg fik mine 30kr

da jeg kom hen til bilen og talte med min mor, blev jeg mere og mere gal plus at nu stod jeg jo også med et bange barn!!!

til sidst tog jeg tinke og gik hen til boden igen og bad dem om deres stand nr men sådan et havde de ikke de begyndte så at bitch'e og tale nedladende til mig og manden begyndte så at sige at vi jo kunne finde en der havde noget med det af gøre hvis jeg gerne ville klage, han var meget ubehagelig og blev ved med at nedgøre mig og tale nedladende, vi fandt ikke nogen men da vi gik hen i mod deres bod igen var der en af de andre stande der spurte til hvad der skete og jeg fortalte så (manden gik) hvad der var sket og damen gav mig en flyvers hvor på der stod nr osv, på dem der havde det hele

jeg takkede dybt og taknemligt og gik hen til min bil igen tog min telefon og ringede, jeg fik fat i en dame og hun sendte hende mand hen for at møde mig.

jeg mødte manden og fortalte historien og han virkede ikke glad over hvad jeg fortalte (ville også gerne vide om det var mig den var gal med) vi gik sammenover til boden hvor han prøvede at tale med dem men de nærmest talte/råbte i munden på hinanden og stadig nedgjorde mig (jeg synes de virkede påvirket, speedet)

manden fortalte dem at en handel er en handel og hvis de ikke gav mig autostolen så var de bortvist (jeg ville endlig bare have en undskyldning) men de nægtede alt og endte så med en bortvisning

jeg kan ikke forstå sådanne mennesker, men jeg er SÅ glad for at jeg endelig reagerede det er så sjældent at jeg gør det og så ender man bare med at tænke hvorfor sage du ikke noget.. men det gjorde jeg jo... så lille sejr, men øv at det i det hele taget skulle ske

forresten så kom marcus-emil sig hurtigt, han havde fået noget godt legetøj som skulle havde været gemt til han føs'dag så det gik over

skulle lige have lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Pia.

hold da ferie for en oplevelse... Vil nu sige jeg syntes at en autostol til 30 kr. lyder sindsygt billigt og at handle med en 6 årig ikke var smart, men derfor skulle de behandle dig ordenligt. Hun kunne ha' stoppet dig og sagt der måtte være sket en fejl og at du kunne få dine penge tilbage eller du kunne give det den oprigtig kostede for dem....

Men godt du fik afsluttet det, så du ikke skal spekulere mere på det...

Knus Pia.

Anmeld

10. juli 2010

L-Mortil3

Hold da op! Sikke da en arrig børste!
Godt du fik en afklaring på sagen, man må jo også gå ud fra, siden du havde øjenkontakt med moren at det åbenbart var i orden jo!

Anmeld

10. juli 2010

millesofie

Line&Liam skriver:

Hold da op! Sikke da en arrig børste!
Godt du fik en afklaring på sagen, man må jo også gå ud fra, siden du havde øjenkontakt med moren at det åbenbart var i orden jo!

ja ikk.. jeg forstår heller ikke noget af det

og som sagt så har jeg faktisk kun handelt med børn på kræmmermarkedet så det er jo ikke noget man tænker over, det er jo helt alm at de står der og tager i mod penge og fortæller hvad tingene koster også meget små børn ned til 3 års alderen og jeg er altid påpasselig med at se hen på forældrene inden jeg går

men også som jeg har skrevet med autostole, så har jeg to autostole herhjemme en pæn nyere sort en og en ældremodel begge lovlige og dem har jeg givet 20kr og 60kr for sååå...

Anmeld

10. juli 2010

L-Mortil3

millesofie skriver:

ja ikk.. jeg forstår heller ikke noget af det

og som sagt så har jeg faktisk kun handelt med børn på kræmmermarkedet så det er jo ikke noget man tænker over, det er jo helt alm at de står der og tager i mod penge og fortæller hvad tingene koster også meget små børn ned til 3 års alderen og jeg er altid påpasselig med at se hen på forældrene inden jeg går

men også som jeg har skrevet med autostole, så har jeg to autostole herhjemme en pæn nyere sort en og en ældremodel begge lovlige og dem har jeg givet 20kr og 60kr for sååå...

Jamen præcis, jeg kender alt til det, jeg er også en loppehaj, og jeg handler super tit med børn ned til 3års alderen!

Sidst var da jeg købte en hokus pokus stol til 25 kr, det var da >no problem< så at sige...

Sikke da en opførsel! Jeg er da dybt forarget på dine vejne!!!

Anmeld

10. juli 2010

FruEllingsen

Sikke da en oplevelse.

Synes det er rigtig fedt at du reagerede på det, og gjorde noget ved sagen.

Anmeld

10. juli 2010

slettet_7530

Pia. skriver:

hold da ferie for en oplevelse... Vil nu sige jeg syntes at en autostol til 30 kr. lyder sindsygt billigt og at handle med en 6 årig ikke var smart, men derfor skulle de behandle dig ordenligt. Hun kunne ha' stoppet dig og sagt der måtte være sket en fejl og at du kunne få dine penge tilbage eller du kunne give det den oprigtig kostede for dem....

Men godt du fik afsluttet det, så du ikke skal spekulere mere på det...

Knus Pia.

Det her er jeg helt enig i

Anmeld

10. juli 2010

millesofie

tak for jeres svar

det var også super fedt faktisk, jeg er ikke typen der normalt siger noget men det her overskred min grænse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.