Min meget glade vanddreng <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Diana...

Her er lige en video af min meget glade vanddreng. 

http://www.youtube.com/watch?v=XgN9fCkmQmE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Pia.

Griner - ku man få en tur *GGGGGGGG* - det ser da vildt sjovt ud og vandet er jo ike så dybt, så tror godt jeg tør... For pokker hvor er han sød... han hygger sig virkelig .... skøn video...

Knus Pia.

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Pia. skriver:

Griner - ku man få en tur *GGGGGGGG* - det ser da vildt sjovt ud og vandet er jo ike så dybt, så tror godt jeg tør... For pokker hvor er han sød... han hygger sig virkelig .... skøn video...

Knus Pia.

Hi hi du kommer bare så skal Claus nok give dig en ordentlig omgang 

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Diana... skriver:

Hov det kunne vist godt misforstås ha ha ha altså jeg mente i vandet. GRINER

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Diana... skriver:

Griner.... den stakkels mand, han brækker jo ryggen hvis han skal forsøge at svinge mig  .... he he...

Sjovt ser der i hvert fald ud... er jeg tror Claus hygger sig lige så meget som Lucas gør...

Anmeld

10. juli 2010

B&J

hihhii griner hvor ser det dog dejligt sjovt ud og hold op hvor lille manden nyder det  

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Pia. skriver:

Griner.... den stakkels mand, han brækker jo ryggen hvis han skal forsøge at svinge mig  .... he he...

Sjovt ser der i hvert fald ud... er jeg tror Claus hygger sig lige så meget som Lucas gør...

Claus nyder det mindst lige så meget som Lucas han kan slet ikke stoppe igen når der er vand og vandpistoler er det mig der skal stoppe dem begge nå jeg synes det er nok ha ha for ellers fortsætter de hele natten griner. BØRN 

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Diana... skriver:

Hov det kunne vist godt misforstås ha ha ha altså jeg mente i vandet. GRINER

Griner - ja ja så får han lov at give mig en ordenlig tur i vandet *GGG* tror vist den kunne misforståes lige meget hvor meget vi vender og drejer den... men bare vi begge to ved hvad vi mener...

HE HE...

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Pia. skriver:

Griner - ja ja så får han lov at give mig en ordenlig tur i vandet *GGG* tror vist den kunne misforståes lige meget hvor meget vi vender og drejer den... men bare vi begge to ved hvad vi mener...

HE HE...

Ha ha det kan den også nå men du kender mig  

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

B&J skriver:

hihhii griner hvor ser det dog dejligt sjovt ud og hold op hvor lille manden nyder det  

Han elsker det, det var hans 3 tur ha ha tosset dreng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.