bliver snart rigtig irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Anonym trådstarter

jeg bliver seriøst snart rigtig gal...

det første jeg siger til min kæreste i dag da vi vågner er jeg har lyst til at hygge med ham og vorst snart 3 uger gamle søn i dag med slik, film og det, så får jeg bare et smil.

derefter står han op går ind og tænder for x-boxen og har siddet der siden kl 11 hvor vi stod op. samlagt har han nok været sammen med mig og sønnik en time i dag ellers sidder han ved den box lige så snart vennerne skriver og spørger om han ikke kommer på og sådan er det hvergang han har fri. han kan sagtens skifte sønnen, men så sidder han der også igen bagefter... jeg mangler omsorg knus, kys og kram jeg mangler han viser kærlighed. smider snart den x-box ud af vinduet. fatter heller ikke han ikke vil tilbringe mere tid med os...med mig...men venner og box har altid haft en stor priotet, det er bare først nu det virkelig irriterer mig efter vi har fået en søn

ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her har bare brug for at komme af med nogle følelser og frustrationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

klmf

Det kan jeg godt forstå du gør!! Min kæreste er også vældig vild med computeren, men har fundet den der gyldne balance så det passer ind  i familielivet, for det meste da.

Jeg synes du skal snakke med ham om det! Du kender ham jo, så du ved omd et virker at komme til ham stille og roligt eller om han først fatter det når tingene begynder at flyve om hovedet på ham... Synes i hvert fald I skal nå til en løsning, i stil med 'computer-tid' og 'familietid'.

Knus til dig

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Anonym skriver:

det første jeg siger til min kæreste i dag da vi vågner er jeg har lyst til at hygge med ham og vorst snart 3 uger gamle søn i dag med slik, film og det, så får jeg bare et smil.

derefter står han op går ind og tænder for x-boxen og har siddet der siden kl 11 hvor vi stod op. samlagt har han nok været sammen med mig og sønnik en time i dag ellers sidder han ved den box lige så snart vennerne skriver og spørger om han ikke kommer på og sådan er det hvergang han har fri. han kan sagtens skifte sønnen, men så sidder han der også igen bagefter... jeg mangler omsorg knus, kys og kram jeg mangler han viser kærlighed. smider snart den x-box ud af vinduet. fatter heller ikke han ikke vil tilbringe mere tid med os...med mig...men venner og box har altid haft en stor priotet, det er bare først nu det virkelig irriterer mig efter vi har fået en søn

ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her har bare brug for at komme af med nogle følelser og frustrationer

Forstår da godt du er ked af det... - kort og godt giv manden et valg - fortæl ham at sådan her har du ikke tænkt dig at leve meget længere... - selvfølgelig skal alle hans glæder ved denne x-boks ikke fjernes, men så må der sgu sættes tid og dage på den ... eks. mandag, torsdag i 2 timer - bare et forslag....

Anmeld

10. juli 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Hejsa. Jeg kan følge dig SÅ godt i det du skriver. Det her handler så bare om en computer i stedet for. Jeg var sammen med min eks (mine pigers far) i 5 år og så gad jeg ikke mere.. Han sad osse konstant foran den skide computer og lovede mig højt og helligt, at det ville ændre sig når vi havde fået babyen (min ældste datter) Og det gjorde det bare ikke. Han kunne sagtens sidde med hende osv men det foregik altid foran computeren og jeg var ved at blive vanvittig. Hvis du har lyst til at snakke om det, så er jeg på facebook

Knus Sussie 21+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.